نعمتی می خواست بیشتر بازی کند

ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923397

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ذوب آچان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آن گفت: به لطف خدا و زحمات بچه ها به رشد خود ادامه می دهیم امروز در منطقه خودمان نتیجه خوبی گرفتیم و جایگاه خود را تثبیت کردیم. در بالای جدول .

وی درباره نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس گفت: لیست خروجی نداشتیم، فقط یکی دو بازیکنی که نمی خواستند بمانند چون فرصت کمتری برای بازی داشتند. انشاالله با آوردن یک بازیکن دیگر نقل و انتقالات ما تکمیل می شود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرارداد با مهاجم برزیلی چقدر صحت دارد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و منتظر نظر کادر فنی هستیم.

محمدی در پاسخ به اینکه هواداران زیادی از رفتن سیامک نعمتی انتقاد کردند، خاطرنشان کرد: سیامک از نظر تکنیکی و روحی جزو بازیکنان خوب فوتبال بود و متاسفانه کمتر بازی می کرد. نعمتی می خواست برود جایی بیشتر بازی کند. انشاالله فردا انتصاب ایشان مشخص می شود. ما در مسائل فنی دخالت نمی کنیم و این گل محمدی و کادر فنی هستند که تصمیم می گیرند.

آلیشیا: تا پایان فصل قرارداد دارم و در پرسپولیس می مانم

امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آچان گفت: امیدوارم هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم. همانطور که قبلاً گفتم، فوتبال بدون هوادار روحی ندارد. امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به ورزشگاه بیایند تا هواداران به ورزشگاه بیایند.

وی درباره برد مهم پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: با توجه به بازی های انجام شده فکر می کنم 3 امتیاز مهم را کسب کردیم. تلاش بازیکنان در این دیدار ستودنی بود. باید بگویم این تیم لایق بهترین هاست.

وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی گفت: همانطور که دیدم توپ به دست بازیکن ذوب آچان برخورد کرد و فکر می کنم باید یک پنالتی برای ما اعلام می شد.

عالیشاه درباره لیست خروجی یحیی گل محمدی گفت: نعمتی و پاکدل از جمله بازیکنانی بودند که برای این تیم زحمات زیادی کشیدند و هر بار که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردند تمام تلاش خود را برای این تیم گذاشتند. ناراحتیم که این دو بازیکن در کنار ما نیستند اما فوتبال حرفه ای است و سرمربی تصمیم می گیرد. امیدوارم این دو نفر در آینده خود موفق باشند.

بالاخره گفت: تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم. ما کاری به بازی های دیگر نداریم. به بچه های تیم گفتم که باید به وظیفه خود عمل کنیم و جلو برویم. وقتی کار خود را به خوبی انجام می دهید، نیازی به توجه به بازی های دیگر ندارید. بازی را ببر و بازی های دیگر را تماشا نکن. خدا نکند در پایان فصل با هواداران جشن بگیریم.

گلسیانی: از پیروزی و کلین شیت خوشحالم

جورجی گلچیانی درباره برد 1-0 تیمش مقابل ذوب آچان در هفته شانزدهم لیگ برتر اینطور گفت: ذوب آچان تیم خوبی است و بازی مقابل چنین تیم هایی که دفاع فشرده ای دارند همیشه سخت است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس ادامه داد: خوشحالم که پیروز شدیم و یک کلین شیت دیگر ثبت کردیم. هدف اصلی ما قهرمانی است و برای کسب آن تلاش خواهیم کرد.

پورعلیگنجی: امیدوارم هرکسی سرمربی تیم ملی شود زیرساخت ها را درست کند

مرتضی پورعلیگنجی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در بازی رفت لیگ برتر گفت: خدا را شکر می کنم که با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام دادیم سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

وی در مورد اینکه در آن بازی به نظر می رسید تلاش زیادی برای اخراج شدن دارد، گفت: در هر صورت مدیریت وظیفه ماست. صحنه ای که کارت گرفتم به خاطر اعتراضی بود که انجام دادم یا پخش کننده شبیه سازی شده ذوب. در این مرحله از فصل نباید بازیکنی را از دست بدهیم اما در بازی بعدی سوروس رفیعی را نداریم و باید با تمرکز کافی جلو برویم تا همه بازیکنانمان را داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس درباره بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی گفت: من از تیم ملی چیزی نمی دانم اما امیدوارم هرکسی که بیاید و هر مربی دیگری زیرساخت ها را درست کند و نسل این فوتبال را دوباره مانند تغییر دهد. قبل از 7، 8 سال به عنوان تیم اول آسیا جلو برویم.

امیری: خیلی زود است که به قهرمانی فکر کنیم

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آچان و تایید هدایت این تیم گفت: بازی بسیار سختی بود، همه بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و خدا را شکر سه امتیاز بسیار مهم را گرفتیم. ما به راهمان ادامه می دهیم اما کار خیلی سخت است.

وی درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: هنوز زود است که بگوییم قهرمان می شویم. باید مسابقه به مسابقه و نقطه به نقطه بازی کنیم تا به خواسته هواداران برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید