نفرات تیم ملی اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891977

سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان گفت: ملی پوشان از بهترین تکواندوکاران کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان در گروه پسران درباره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام گفت: اردوی تیم ملی تکواندو در گروه پسران از اول مرداد ماه در 2 مرحله 15 روزه و تمام کشوری آغاز شد. رقبای حاضر در اردو، در مسابقات. حدود هزار نفر در مسابقات آزاد قهرمانی شرکت کردند و عنوان قهرمانی را کسب کردند و در ابتدای این مسابقات به اردوی تیم ملی در دسته جهانی راه یافتند.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: رقابت های انتخابی به پایان نرسید و باز هم با صلاحدید کادر فنی اردوی انتخابی دیگری برای مسابقات جهانی برگزار شد تا برترین ها جواز حضور در صوفیه را کسب کنند. اما 5 نفر در این مسابقات شرکت کردند که اعزام نشدند مستقیما به اردوی آسیایی دعوت شدند و پس از کسب نتایج مسابقات جهانی مجددا مسابقات انتخابی بین قهرمانان جهان و اوزان خود برگزار شد و بهترین ها در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند. بر این اساس تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از بین انتخابی های زیادی بیرون آمد.

عبداللهی درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: در این 2 مرحله اردو که در استان های البرز و تهران برگزار کردیم آمادگی خوبی داشتیم و امیدواریم موقعیت های دوره های قبل را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا چیست، گفت: پیش بینی کار سختی است و تکواندو در مواقعی یک ورزش است و برنده یک مسابقه می تواند هر ثانیه تغییر کند. اما قطعاً بچه.» ما با تمام توان در حال رقابت هستند. از مردم شریف ایران می خواهم برای موفقیت تیم ملی ایران در این رویداد مهم دعا کنند. همچنین از فدراسیون تکواندو بابت برگزاری اردوی مناسب تشکر می کنم. و شرایط مناسب

دیدگاهتان را بنویسید