نفر دوم فرجا: معامله قدرتمند «هنجارشکنی» در راه است.

نفر دوم فرجا: معامله قدرتمند «هنجارشکنی» در راه است.

سردار رضایی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قانون شکنان گفت: فراجه در این زمینه برنامه های جدی خواهد داشت و قانون شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند. انشاءالله در روزهای آینده خبرهای خوب زیادی خواهید آموخت.

سردار رضایی گفت: خبرهای خوبی در خصوص برخورد قوی و قدرتمند با کسانی که در موضوعاتی مانند سرقت و هنجارشکنی مبارزه کرده اند در راه است.

سردار قاسم رضایی گفت: مراسم 22 بهمن امسال بایرام بزرگ انقلاب بود و دوباره نفسی تازه در انقلاب اسلامی دمیده شد و روحی دیگر در پیکر همه ملت ایران و نگاه به انقلاب اسلامی. به عنوان امیدی از آن سوی مرزها و نقشه های شوم استکبار و دشمنان را خنثی کرد.

جانشین فرمانده فرجا با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از 22 بهمن ماه که عید بزرگ انقلاب اسلامی تا پانزدهم فروردین ماه 1402 بود، مجموعه برنامه های متنوعی را برای ملت بزرگ ایران خواهد داشت. درود بر مردم، به استقبال نوروز بایرم می رویم که فرجا برای ایجاد امنیت و آرامش برای مردم طرح ویژه ای را تدارک دیده است.

سردار رضایی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قانون شکنان گفت: فراجه برنامه ریزی های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند. انشاءالله در روزهای آینده خبرهای خوب زیادی خواهید آموخت.

وی ادامه داد: این خبر خوب است که در شرف برخورد قوی و مقتدرانه با کسانی هستیم که مدتی است در موضوعاتی مانند سرقت و هنجارشکنی با هم دست و پنجه نرم می کنند و پلیس آمادگی کامل برای استقبال از نوروز پر از آرامش و شادی دارد. در بقیه ایام سال.» بخشی از ماه با برنامه ریزی دقیق ماه مبارک رمضان می گذرد و برای نیاز مردم عزیز در این ماه پربرکت چاره اندیشی می شود.

جانشین فرمانده فرجا خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار برنامه های دولت محترم و حمایت های خوب مجلس انقلاب و حمایت قوه قضائیه در سال 1402 شاهد اجرای برنامه های حمایتی از سوی روسای سه قوه باشیم. نیروی انتظامی کشور و انشاالله سال جدید شاهد سالی پر از سلامت و آرامش برای مردم کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید