نقد و بررسی آنلاین فیلم های پرویز پرستویی


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838508

«عشق شیشه ای»، «مومیایی 3»، «شکار»، «آدم برفی»، «بادیگارد»، «مرد کوچولو» و «آژانس شیشه ای» از فیلم های پرویز پرستویی از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در نظر دارد این هفته به نقد و بررسی آثار فیلم های پرویز پرستویی از ستارگان بزرگ سینمای بومی بپردازد.

ساعت 13:00

فیلم های ایرانی و تلویزیونی از شنبه 24 تا 25 اردیبهشت از شبکه نمایش پخش می شود: «قبر مشترک»، «جای اشتباه نیست»، «نامه به خواهرم»، «یکی یکی بود»، «گلمرضا»، «پاشنه پا». “بلند 2” و “خوش خیال” نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:00

فیلم های منتخب خانوادگی که از ساعت 19 به صورت ثابت در شبکه حضور دارند، در هفته های آینده شامل فیلم های «ادی عقاب آسمان»، «مجسمه موفقیت، ریاضیات پشت سر آن»، «بانوی هنرمند»، بادیگارد محبوب” من، متفاوت مثل من، معبد گراندین و وقتی شنبه آمد.

21:00.

پرویز پرستویی هنرمند کشورمان در سال 1334 در روستای چالو از توابع استان همدان به دنیا آمد. خانواده او در سه سالگی به تهران مهاجرت کردند و در نوجوانی در رشته تئاتر تحصیل کردند. پرستویی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۸ با تولیدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون های اجتماعی آغاز کرد. در سال 1362 در اولین فیلم خود به نام «دیار عاشقان» بازی کرد و در اولین حضورش برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. فیلم های «شکار» به همراه خسرو شکیبای، «آدم برفی»، «لیلی با من است» و … از خاطره انگیزترین آثار او هستند. اوج بازی پرستویی فیلم آژانس شیشه ای است. وی برای بازی در نقش حیدر ذبیحی در فیلم «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

فیلم های منتخب این هنرمند که هفته آینده ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود، شامل فیلم های «عشق شیشه ای»، «مومیایی 3»، «شکار»، «آدم برفی» است. . بادیگارد، مرد بد، آژانس شیشه ای.

ساعت 23:00

فیلم های 23 ساعته شبکه نمایش که بخشی از فیلم های جذاب است عبارتند از: «از اوج به بالا»، «هر چه که باشد»، «ناتوان»، «میان زمین و آسمان»، «خانه شوم»، «روز». بازگشت “و” به ستاره ها “.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته به ترتیب اکران: «توطئه خانوادگی»، «چه می شود»، «مردی که زانو می زند»، «مرد زانو زده»، «دنیای آپو»، «ریفی فی»، «سه پدرخوانده» اکران می شود. “و “شهروند”. کین.

دیدگاهتان را بنویسید