نقش آفرینی جوانان در صحنه های مختلف یکی از الزامات اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب است.

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781038

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

گودرزی گفت: یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد نسل جدید در صحنه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه دانش آموزی در اراک گفت: خود را قوی کنید چرا که یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد نسل جدید در صحنه های مختلف

گودرزی گفت: یکی از مهم ترین درس هایی که در گام دوم باید بیشتر به آن توجه کرد، استفاده از تجارب دفاع مقدس است، زیرا حراست مقدس به ما می آموزد که محدودیت ها و توطئه های دشمنان نمی تواند مانع از حرکت شتابان ملت ایران به سوی پیشرفت شود. “

وی ادامه داد: پاسداری مقدس برای نسل جوان دانشگاه بزرگ ما می تواند هم جوانان و هم نوجوانان باشد که در هشت سال جنگ تحمیلی محدودیت ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز دانشجویان باید از این ویژگی مهم برای تقویت و خودکفایی همه جانبه استفاده کنند. کشور و با جهاد علمی نقشه ای در این راه مقدس ایجاد کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یک هفته بسیج دانش آموزی با اهداف مهم تقویت بسیج و روحیه انقلابی، ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی، افزایش بصیرت به نسل جدید منزجر کننده آمریکا و تبیین جنایت 42 ساله ایجاد نشاط انقلابی در بین دانش آموزان و ایجاد امید و با شعار “نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب” برنامه های متنوعی در استان در نظر گرفته شد.

گودرزی گفت: بسیج دانش آموزی پرچمدار تربیت دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی است و امروز با تأسیس مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی دانش آموزان در مقابل مطالبات استکباری استکبار جهانی محکم ایستاده و پرچم شکوهمندی را برافراشته اند. انقلاب اسلامی به روحیه و عمل انقلابی و جهادی.» می لرزند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر تامین امنیت پایدار در کشور و انجام ماموریت های خود، گامی محکم و شتابان در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم برمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری، اقدام انقلابی و روحیه جهادی مهم ترین درس شهداست که جوانان و نوجوانان باید با تایید شهدا این سه مولفه را در زندگی خود به کار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید