نقش اساتید دانشگاه در تجلیل از جهاد تبیین/ اقتدار نظامی ایران مرهون جوانان دانشگاهی است


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877602

گل محمدزاده گفت: توان نظامی ما مدیون جوانان دانشگاهی است که امروز زیردریایی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساختند و باید در جهاد این مشکلات را تبیین کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، سرهنگ الیاس گل محمدزاده ظهر امروز به مناسبت بسیج اساتید و سالگرد شهادت شهید چمران در جمع اساتید دانشگاه تبریز اظهار داشت: این آیه ای از قرآن است که نباید در برابر دشمن سرخ شود آن را انجام داد.

وی ادامه داد: چه کسی فکرش را می‌کرد که روزی کشتی‌های ما از اینجا به سمت ونزوئلا حرکت کنند؟ سال گذشته در تنگه هرمز و جزیره کشم در مرکز کنترل خلیج فارس پاسدار انقلاب بودم و جوانی که در دانشگاه ها آموزش دیده بودید آنجا نشسته بود و هر کشتی اگر می خواست از آنجا عبور کند باید او را در جریان قرار می داد. وضعیت.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به قدرت خلیج فارس گفت: این کافی نیست که به برخی کشورها اجازه عبور از تنگه را نمی دهیم و باید مسیرهایی را دنبال کنند که از برخورد با سکو می ترسند که با آمریکا هستند و دارند. به اقتدار فرزندان جمهوری اسلامی پی برد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال از بین بردن امید مردان است. اما دشمن امروز چه مسائلی را حل می کند تا مردم ما را ناامید کند؟

گل محمدزاده گفت: حمله به امام (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب، حمله به ولایت فقیه، تطهیر نظام گذشته، تحقیر دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمله به دکترین مقاومت و استکبار از برنامه های دشمن است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال دلیل حضور جمهوری اسلامی در سوریه است اما دلیل حضور آنها در هر دو کشور در منطقه چیست؟ دکترین مقاومت هژمونی آمریکا را در منطقه شکست داد

گل محمدزاده با اشاره به هجمه دشمن برای تضعیف آزادی و حقوق بشر کشور گفت: آنها بیشترین ناقض حقوق بشر هستند اما همیشه این چوب را برای سرکوب هرکسی که با آنها مخالف است گرفته اند. دانشگاه ها و اساتید ما باید در این زمینه روشنگری و حفاظت شوند.

وی ادامه داد: بحث متهم کردن نظام به فساد بحث دیگری برای دشمن است، اما آیا این فساد مربوط به کل نظام است؟ اگر بررسی کنید، همه دست اندرکاران این فساد نگاه غربی دارند و به غرب گرایش دارند. آیا نیروی انقلابی فداکار امام و شهدا مفسده است؟ البته این نباید فساد باشد و باید با آن مبارزه کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن مستاصل برای حمله به توان دفاعی کشور است چرا که توان دفاعی کشور نقطه قوت جمهوری اسلامی است و به گونه ای شده است که نگاه دشمن به کشور ما ندارد.

وی ادامه داد: این توان نظامی نیز مدیون جوانان دانشگاه است که امروز زیردریایی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساختند و باید در جهاد این مشکلات را تبیین کنیم.ما کار تشکیلاتی نمی خواهیم اما تک تک ما. اساتید و نیروهای جهاد انقلاب باید توضیح دهند.

گل محمدزاده با اشاره به نقش اساتید در جهاد گفت: متأسفانه جوانان ما با تاریخ کشور و انقلاب آشنایی ندارند و شما اساتید لازم است دانشجویان را با تاریخ کشور و انقلاب آشنا کنید. برای تاریخ ما غریبه نیستند. «ما به دانشگاه تبریز افتخار می کنیم که فرماندهان لشکر عاشورا را تربیت کرد و یکی از اولین دانشگاه هایی بود که راهیان نور را راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: اساتید انقلابی ما از همین دانشگاه باید در پست های کلیدی باشند و مدیران انقلابی نیز در بین این اساتید به کمک دولت آقای رئیسی بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید