نقش جدید کوین یمگا در استقلال

نقش جدید کوین یمگا در استقلال

کوین آرتور یمگا یکی از دو خرید خارجی استقلال بود که بعداً در پیش فصل به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد اما در اولین بازی خود با پیراهن استقلال در هفته دوم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تشویق و خوش درخشیدن دست یافت. لیگ برد هواداران یقه آبی; او موفق شد دو برابر کند و راه را برای پیروزی مهم شاگردان مجیدی مقابل ذوب آهن هموار کند.

اما یمگا پس از درخشش مقابل ذوب آهن در 5 بازی دیگر فصل استقلال (به جز دیدار مقابل گلگوتا که لیگ مانع از آن شد) در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت و در پست های مختلفی از جمله دفاع راست، وینگر راست حضور داشت. و فرهاد مجیدی مدافع چپ و مهاجم او سعی کرد از ستاره فرانسوی خود بازی کند اما این درخشش از اولین بازی دیگر تکرار نشد.

یمگا در آخرین دیدارها با پیراهن استقلال نشان داد که عامل مهمی در بازی اش سرعت بالایش است چرا که در زمین دوندگی زیادی از خود نشان داد اما در تهدید دروازه حریف و شوت زدن در چارچوب چندان موفق نبود. .

ستاره فرانسوی استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما شوت های او در دروازه نفتی ها نبود. او در دربی در مطبوعات کمک زیادی به فرهاد مجیدی کرد و از سرعت بالای خود استفاده کرد تا فشار روی خط دفاعی پرسپولیس را دوچندان کند اما وقتی می خواست جلوی قرمزها موقعیت ایجاد کند اینطور نبود.

او در چند نوبت توپ را روی دروازه لاک فرستاد اما سانترهای او محقق نشد و برای پنجمین بازی متوالی بدون گل یا پاس گل برای خرید آبی ها از فرانسه زمین را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید