نقش مهم منطقه 2 صنعتی بهاباد در استان یزد در حل مشکل اشتغال / مکان یابی این شهرک صنعتی به زودی محقق می شود.


ساعت: 08:09
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843843

رئیس شرکت شهرک های صنعتی یزد به اطلاع می رساند؛

دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: با توجه به ظرفیت منطقه 2 صنعتی بهاباد تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت مشکل اشتغال در منطقه حل شود. مکان یابی منطقه صنعتی 2 بهاباد در اسرع وقت تکمیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد دهقان رئیس شرکت شهرک های صنعتی استان یزد شب گذشته در دیدار با فرماندار بهاباد مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بهاباد را پیگیری کرد.

دهقان در حاشیه این نشست با اشاره به ظرفیت ویژه شهرستان بهاباد برای توسعه صنعتی در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و ایجاد صنایع پاکتر و کم آب بر، گفت: حوزه جذب این وام ها باید تکمیل شود.

وی منطقه صنعتی شماره 2 بهاباد را یکی از ظرفیت های بالقوه شهرستان به ویژه در زمینه اشتغال زایی معرفی کرد و افزود: مکان یابی این ناحیه صنعتی نیز در حال بررسی است و تلاش می شود تا در اسرع وقت تکمیل شود. زمان کوتاه.

رئیس شهرستان های صنعتی استان یزد گفت: قطعا یکی از محوری ترین موضوعات در زمینه توسعه صنعتی، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در منطقه است که در این راستا هماهنگی با مسئولان استانی، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جذب و ایجاد سرمایه گذاری های جدید.

وی با اشاره به رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور برای تعیین تکلیف واحدهای راکد در نواحی و نواحی صنعتی، گفت: با توجه به وجود برخی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در این شهرستان، اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود. هماهنگی برای تعیین تکلیف واحدها و طرح های راکد شهرک صنعتی بهاباد محقق شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید