نقش هلال احمر در دفاع مقدس و بلایای طبیعی / کاهش آلام انسانی هدف اصلی این سازمان است.


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838993

سلیمانی گفت: نقش هلال احمر در مقاطع پیروزی انقلاب، حراست مقدس و بلایای طبیعی بسیار مشهود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلاک، جقوب سلیمانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدیرکل هلال احمر لرستان اظهار داشت: رسالت و مسئولیت جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافی چون دوستی، برادری و کاهش آلام انسانی است. کشور.

وی افزود: امروز هلال احمر به عنوان یک سازمان مردم نهاد دارای جایگاهی است و پس از گذشت 100 سال از عمر این جمعیت همچنان تلاشگران بشردوستانه برای خدمت رسانی می کنند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اگر این سازمان بخواهد موفق باشد به این استقلال نیاز دارد و این روند ادامه دارد، بنابراین امروز در ترویج فرهنگ ایثار و ایثار ممتاز بوده و تلاش زیادی کرده است. ساخته شده و نقش هلال احمر در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و بلایای طبیعی بسیار مشهود است.

سلیمانی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس شهید فهمیده را داشتیم، امروز هم همین مسیر را داریم، در موضوع ایثار و از خودگذشتگی شهید علی لندی که جان خود را برای نجات انسان ها فدا کرد، امروز در همین جهت برای توسعه فرهنگی، ایثار، ایثار و جهاد که جمعیت هلال هر روز می درخشد و امسال در شایستگی جمعیت هلال احمر خطی به عنوان ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت نامه خود بر اطاعت از ولایت و همدلی تاکید داشتند و انتظار می رود با اتحاد و همدلی شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید