نقش کارگران در اجرای گام دوم بسیار مهم است


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834846

رئیس سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری:

سلمان گنجی رئیس سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون که در گام دوم انقلاب قرار داریم، نقش کارگران در اجرای بیانیه گام دوم بسیار مهم است و با فرهنگ کاری خود آنها را به کار می گیرند. می تواند در این زمینه موثر باشد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان گنجی رئیس تشکل کارگری استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی از برنامه های هفته کارگر خبر داد و گفت: هفته کارگر از 5 تا 21 اردیبهشت ماه داریم که در اولین روز این هفته با شعار کار، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا و همراه است. لذا وی در حین انجام وظیفه با امام جمعه شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: کارگران در دوران دفاع مقدس از گروه های فعال جبهه های جنگ بودند که با کمک فعالیت آنها در برخی کارخانه ها توانستیم تدارکات جبهه ها را تامین کنیم و بحمدالله با اسلحه دشمن را شکست دهیم.

گنجی گفت: اکنون که در گام دوم انقلاب قرار داریم نقش کارگران در اجرای ابلاغیه گام دوم بسیار مهم است و با فرهنگ کاری خود می توانند در این زمینه موثر باشند.

سرهنگ گنجی حضور کارکنان در جمع کارگران، دیدارهای برادری کارگری و کارفرمایی، افطاری با کارگران را از دیگر برنامه های هفته کارگر عنوان کرد و گفت: حضور سفیران تولید در مدارس و دانشگاه ها، تجلیل از بانوان کارآفرین و کمک های مومنانه، حضور کارگران در راهپیمایی روز قدس، بازدید از کارگاه های مشکل آفرین، میز خدمت و تشکیل جلسه اتاق فکر از دیگر برنامه های این هفته است.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: نقش اصلی کارگران در عرصه تولید و اشتغال است. من استفاده کردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید