نقص فنی باعث زمینگیر شدن بالگردهای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد شد


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915924

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویار احمد گفت: بالگرد اورژانس به دلیل تعویض قطعه دچار نقص جزئی شد و پس از رفع مشکل امروز 23 آذر ماه ماموریت هوایی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، یکی از موضوعات مهمی که می تواند جان بیماران در معرض خطر ناشی از تصادفات، حوادث ناگهانی، زایمان زنان و همچنین دسترسی به مناطق صعب العبور را نجات دهد. کاهش زمان لازم برای آوردن افراد به این مرکز درمانی است.

این مهم که باید با اقدامات سریع و به موقع انجام شود، در گذشته توسط آمبولانس های اورژانس انجام می شد، اما در سال های اخیر وجود بالگردهای اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد این امکان را فراهم کرده است تا اقداماتی برای درمان داوطلبان در کمترین زمان ممکن انجام شود. زمان ممکن..

بالگرد اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از زمان فعالیت خود توانسته است با حضور سریع و درمان به موقع کمک های زیادی به مردم استان داشته باشد و بر این اساس تمرکز و فعالیت بالگرد اورژانس مهم و ضروری است چرا که تأثیر آن بر روند درمان به ساکنان استان نباید در روند خدمات وقفه ایجاد شود.

37779243 916e 423b 89ea 3127829af760 خبر خاکستری

در چند روز گذشته بالگرد اورژانس استان دچار نقص فنی شد و این نقص مانع از حرکت آن شد و حتی برخی اخبار حاکی از آن است که تا زمان سقوط این بالگرد برای جلوگیری از این مشکل، این بالگرد در نزدیکترین مکان فرود آمد. یعنی در کوهستان.

در همین رابطه رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس نقص فنی بالگرد اورژانس را دلیل عدم استفاده از آن اعلام کرد و گفت: این بالگرد دارای نقص فنی جزئی بود که از طریق آن آنها تاکید کردند که تماس برقرار شده با تهران منجر به نیاز به تعویض قطعه شده است.

جهانبخش وحدت نژاد با بیان اینکه قبل از تعویض یگان بالگردی نباید هیچ گونه فعالیتی صورت می گرفت، اظهار داشت: پس از ورود یگان به استان از طریق شیراز و تعویض، این بالگرد مجدداً آماده کار شد تا به مردم کهگیلویه و امداد رسانی کند. بایراحمد .

f6a1a627 5adf 4bd8 92f0 cfaa8549b19e خبر خاکستری

وی به ماموریت اعزام این بالگرد ساعت 8 صبح امروز 23 آذرماه اشاره کرد و گفت: این بالگرد با شرایط فعلی به کار خود ادامه می دهد و صبح امروز این بالگرد برای کمک به بیهوشی به روستای لعل شهروند زیلایی اعزام شد. مورد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید