نقض معادلات دشمن در منطقه با حضور سردار سلیمانی محقق شد

ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798079

سردار باقرزاده با بیان اینکه نقض معادلات دشمن در منطقه با حضور سردار سلیمانی محقق شد، گفت: حرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار بیکر باکرزاده سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد الغدیر خرم آباد اظهار داشت: سلطه در رسیدن به اهداف خود ناکام است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: جلوگیری از چپاول ثروت و منابع ملی ملت های مستضعف، مبارزه با دشمنان و زیر پا گذاشتن معادلات استکبار از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به دست آمده است. در منطقه با حضور سردار سلیمانی «از مظلوم و مظلوم دفاع کردند و به همین منظور در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده قرارگاه پشتیبانی قدس گفت: داعش یکی از گروه های تروریستی بود که استکبار آفرینی کرد و با برنامه ریزی سعی در رسیدن به هدف خود داشت اما با حضور حاج قاسم سلیمانی در لبنان و کمک به حزب الله در جنگ 33 روزه و مبارزه با اقدامات داعش. در عراق و سوریه و همچنین شرکت در جنگ یمن و اتحاد جبهه مقاومت، آمریکا و اسرائیل نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

سردار باقرزاده گفت: هدف اصلی معاندین تبدیل نقاط قوت به چند حالت بود که با درایت رهبری و حضور سردار سلیمانی و مدافعان حرم این امر خنثی شد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه نبرد و دیپلماسی و در عرصه سیاسی و منطقه حضور داشت و با شهادت خود عزت و عزت آفرید، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه جنگ و دیپلماسی حضور داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید