نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس از هم اکنون در هواست

میثم فدایی در گفت و گوی رادیویی درباره آخرین وضعیت انتقال سرهابی گفت: بحث ارزیابی این دو باشگاه توسط کارشناسان انجام و به تایید هیات واگذاری از جمله وزارت اقتصاد، ورزش و دادگستری رسید.

مدیرعامل فرابورس ایران افزود: پس از این مرحله، این دو شرکت با تایید سازمان بورس و اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار پذیرفته شدند و این سازمان این دو باشگاه فارابوس را برای عرضه در بازار اصلی پیشنهاد کرد.

وی ادامه داد: هیات مدیره فرابورس ایران پس از بررسی گزارش های کارشناسی و مستندات این دو باشگاه، یکسری شرایط مربوط به مسائل مالی و حقوقی را پیش شرط پذیرش سرخابی ها در فارابوس اعلام و تصویب کرد. باشگاه با OTC موافق است.

فدایی در خصوص این پیش شرط ها گفت: تکمیل اعضای هیئت مدیره هر دو باشگاه و تعیین وضعیت ثبت نام آنها، تعیین برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که باید مالکیت برند را به هر دو باشگاه به خودشان واگذار کنند و راه اندازی کمپ از جمله ناصر حجازی و مرغوبکار. این یک شرط است.

مدیرعامل فرابورس ایران ادامه داد: همچنین ارزیابی این دو باشگاه توسط کارشناسان رسمی انجام شد که بر اساس دستورالعمل سازمان بورس فرابورس، ارزیابی باید توسط مشاوران سرمایه گذاری و مالی انجام شود. ضمن اینکه موضوع تصویب حسابرسی موضوع باید توسط کمیته های حاکمیت شرکتی به منظور رعایت منافع سهامداران انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تصاحب سهام این دو باشگاه 700 میلیارد تومان برآورد شده است، تاکید کرد: فرابورس برای حفظ منافع مردم نسبت به این واگذاری حساس است و امکان واگذاری سرخابی ها با رصد این 5 شرکت وجود ندارد.

گفتنی است حسین گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در جمع پیشکسوتان استقلال گفت: تهدید به گردن زدن شدم و اعلام کردم در صورت عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس استعفا خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید