نقل و انتقالات بمب در راه استقلال؟ دیدار سرنوشت ساز استقلال

نقل و انتقالات بمب در راه استقلال؟  دیدار سرنوشت ساز استقلال

تاریخ کاوه رضایی با دو باشگاه استقلال و تراکتور پیچیده است. مهاجم باتجربه فوتبال ایران در آخرین روز نقل و انتقالات قرارداد خود را با تراکتورسازی فسخ کرد و حالا منتظر تصمیم کمیته انضباطی است.

نمایندگان تراکتور مدعی شدند کاوه رضایی تا پایان فصل با آنها قرارداد داشته و نمی تواند آن را لغو کند. این در حالی است که مدیریت قبلی استقلال با کاوه رضایی قرارداد عجیبی امضا کرد که به گفته علی فتح الله زاده، مدیرعامل فعلی، برای نیم فصل 30 میلیارد تومان به او پیشنهاد داد و به استقلال بازگشت!

در این شرایط قرار است امروز جلسه کمیته انضباطی در خصوص وضعیت کاوه رضایی برگزار شود. اگر امروز کمیته انضباطی درباره سود رضایی تصمیم خود را بگیرد، او بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به هر تیمی بپیوندد.

از طرفی بحث بازگشتش به استقلال مطرح است. حتی اگر کاوه رضایی را بازیکن آزاد به حساب بیاورند، سختی های خودش را دارد. استقلالی ها در آخرین روز نقل و انتقالات سیاوش یزدانی را از لیست خود حذف کردند تا بازیکن خارجی بیاورند. استقلالی ها تنها یک نقطه آزاد در لیست خود دارند که علی فتح الله زاده می گوید آن را برای بازیکن خارجی گذاشته اند.

اما این احتمال وجود دارد که اگر کاوه رضایی از نظر کمیته انضباطی بازیکن آزاد شناخته شود، استقلالی ها می توانند برای بازیکن خارجی جریمه کنند. فتح الله زاده اعلام کرد اگر کمیته انضباطی به کاوه رای داد باید با ساپینتو صحبت کند و ببیند نظر او چیست اما مشکل اصلی این است که اگر جای خالی استقلال با کاوه پر شود دیگر نمی توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. بازیکن.

باید منتظر ماند و دید که وضعیت کاوه رضایی چگونه خواهد بود و این مهاجم باتجربه فوتبال خود را در کدام تیم ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید