نقل و انتقالات به پرسپولیس؛ خبرهای خوبی خواهید شنید

نقل و انتقالات به پرسپولیس؛  خبرهای خوبی خواهید شنید

محمد محمدی درباره بحث حضور تماشاگران در دیدار برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان و تقسیم آنها به 90 بر 10 با نظر سازمان لیگ با توجه به اینکه صورتجلسه مسابقه برای پرچم و بنر است، گفت: ما دقایقی داریم که افشین پیروانی، مدیر تیم در بازدید، با توجه به اینکه این دیدار فرصتی نبود که بتوانیم از بنرهای خود استفاده کنیم، در بازی برگشت نیز حداکثر ظرفیت ورزشگاه را داریم.

وی افزود: این نامه امضای رضا فتاحی سرمربی تیم سپاهان را نیز دارد و حالا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. هواداران او چه با هوادار و چه بدون هوادار.

قائم مقام باشگاه «پرسپولیس» در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان تیمی مانند ترابی گفت: خدا را شکر توافقات نهایی صورت گرفته است. من می خواهم از بچه ها تشکر کنم.” آنها با حسن نیت علاقه خود را به باشگاه بزرگ پرسپولیس ثابت کردند. فکر می کنم در یکی دو روز آینده خبرهای خوبی از باشگاه منتشر شود. اینجا خانه کودک است و رویداد خاصی نیست. این بچه ها واقعاً در اطراف باشگاه هستند. امیدوارم بتوانیم به حفظ آنها کمک کنیم. هر دو بچه می توانند در جام جهانی حاضر شوند و ما می توانیم از توانایی ها و پتانسیل آنها استفاده کنیم.

محمدی درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان از حضورش در پرسپولیس گفت: من به همه انتقادات احترام می گذارم، پاسخی نداده ام و نمی دهم، مطمئن باشید.

وی با اشاره به ویدئویی که در آن گفته «استقلال» گفت: من چنین چیزی نگفتم. اگه ویدیویی که تو آرشیو پخش شد رو ببینید فقط قسمتی که اومده، خدا رحمت کنه سردبیر این برنامه رو متاسفانه بخاطر تاج فوت کرد. او به رنگ دیگری علاقه داشت و یک قطعه تولید کرد. می بینید که آرشیو اینطور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید