نقل و انتقالات پرسپولیس پربارتر می شود!

نقل و انتقالات پرسپولیس پربارتر می شود!

پورالیگنجی، اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی پس از پیوستن بیرانوند به پرسپولیس گفتند که انتقال سه بازیکن دیگر به پرسپولیس نیز قطعی است. گئورگی گلچیانی مدافع میانی سپاهان پس از بازگشت از گرجستان با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد. ظاهرا او امروز در تهران خواهد بود. سروش رفیعی که در قطر به همراه تیم ملی حضور دارد، بلافاصله پس از بازگشت به تهران با پرسپولیس قرارداد می بندد و به آن تیم بازمی گردد.

شنیده ها حاکی از قطعی شدن حضور محمد هدابندلو در جمع سرخ پوشان پایتخت است و او امروز یا فردا قرارداد خود را امضا خواهد کرد. باید ببینیم این گفته ها چقدر درست است.

جدیدترین پیشنهاد قرمزها به شهبازاده
گفته می شود دلیل اصلی روی آوردن سجاد شهبازاده به سایر تیم های لیگ برتری، پیشنهاد مالی است که باشگاه پرسپولیس به این بازیکن داده است. پرسپولیس رقم 9 میلیاردی را برای این بازیکن در نظر گرفته است اما این بازیکن اعلام کرد که سایر تیم ها تا سقف 12 میلیارد تن به او پرداخت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد و گفت 9 میلیارد بیشتر نمی دهد. به همین دلیل شهبازاده ترجیح داد پول بیشتری دریافت کند و از حواشی احتمالی حضور استقلالی سابق در پرسپولیس دوری کند. گفته می شود او چندان به استقلال نزدیک نیست و مورد توجه گل گهر و امیر گله نوی قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید