نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری اقامه می شود

ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923210

نماز جمعه این هفته تهران 9 دی ماه به امامت حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماز جمعه این هفته تهران 9 دی ماه به امامت حاج علی اکبری در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می شود.

به منظور صبح از ساعت 10:30 درهای مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران باز می شود و برنامه از ساعت 11 آغاز می شود.

حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاسی ائمه جمعه گفت: دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش سخنران پیش از خطبه های این هفته جمعه در تهران خواهد بود.

وی افزود: در بخش معرفی کتاب نماز جمعه این هفته تهران، کتاب «راز یک فریب» نوشته یوسف غلامی ارائه می شود. کتاب راز یک فریب که توسط انتشارات معارف منتشر شده است به تبیین شیوه های اخلاقی پوشش و حجاب برای بانوان می پردازد.

در این کتاب ضمن بررسی ارزش و جایگاه واقعی زن در اسلام، ویژگی های زن و مشکلات فکری و عملی او مانند خودآرایی، زودباوری، خوش بینی، جذابیت و وجود جاذبه غریزی، دلایل زن و خیابان دختران بی حجاب و افتادن آنها به دام مرد، کلاهبردار تحت بررسی

نویسنده در گفت‌وگویی که با برخی از زنان خیابانی و زنان غیرحرفه‌ای در غرب داشته، رفتار اجتماعی دختران و زنان را تحلیل می‌کند و بی‌تفاوتی و خودآرایی این گونه زنان را دلیل اصلی مشکلات اجتماعی آن‌ها عنوان می‌کند. و فروپاشی نظام خانواده در غرب.

کتاب راز فریب با 30 درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینا ضلع شرقی مصلی امام خمینی (ره) در اختیار نمازگزاران محترم قرار گرفته است.

برنامه باجه های خدمات در 30 دی ماه 1401 به شرح زیر است:

• حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران

• حضور مدیرکل محترم صنعت، معدن و تجارت استان تهران

• حضور ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان تهران

کمیته امداد امام خمینی

• شهرداری تهران

دیدگاهتان را بنویسید