نمایشگاه بهاره تاثیر چندانی در کاهش قیمت اجناس در بازار زنجان نداشت


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814868

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان زنجان:

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان زنجان در خصوص تاثیر نمایشگاه بهاره بر قیمت کالاها گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره تاثیر آنچنانی در کاهش قیمت کالاها در بازار نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصاهر یوسف امیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص تاثیر نمایشگاه بهاره بر قیمت کالاها گفت: برگزاری نمایشگاه بهاره تاثیر آنچنانی در کاهش قیمت کالاها در بازار نداشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رصد همکاران و ارتباط مردم، نظارت کمتری بر اجناس ارائه شده در نمایشگاه بهاره صورت می گرفت.

یوسف امیری در نمایشگاه بهاره با بیان اینکه قیمت اجناس روی آنها درج نشده است، افزود: با توجه به کیفیت اجناس عرضه شده در نمایشگاه و استقبال کم از نمایشگاه تاثیر چندانی در کاهش قیمت کالاها نخواهد داشت. قیمت کالاها در بازار.”

نایب رئیس انجمن حقوق مصرف کنندگان استان زنجان گفت: هر دو قیمت تفاوت چندانی با بیرون نداشتند و نظارتی بر کالاها در نمایشگاه بهاره وجود نداشت.

وی گفت: اگر می خواهند نظارت هدفمندی بر نمایشگاه بهاره داشته باشند باید قیمت خرید کالا را از غرفه دار دریافت کنند و حداکثر 20 درصد افزایش قیمت کالا را بپردازند که در بهار زنجان این اتفاق نیفتاد. نمایشگاه.”

یوسفی امیری گفت: با توجه به اینکه هرکس به نمایشگاه برود خرید حداقلی را انجام می دهد بنابراین چون نظارتی وجود ندارد فروشندگان کمتر تمایل به کاهش قیمت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید