نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور سه ناشر آغاز به کار کرد


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837894

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: سی و سومین نمایشگاه کتاب با حضور 3 ناشر برای بازدید عموم آزاد است که از این تعداد 4 ناشر در مصلی و 4 ناشر در فضای مجازی حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امشب سه شنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ لبنان، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. این مراسم در مصلی تهران برگزار شد.

احمدوند در ابتدای این مراسم با بیان اینکه قرار بود مراسم افتتاحیه با حضور رئیس جمهور برگزار شود، گفت: این فرصت فراهم نشد و از حضور ایشان در نمایشگاه بهره خواهیم برد. شخصا و 1100 ناشر در فضای مجازی از مردم استقبال خواهند کرد. خارجی خارجی در این نمایشگاه ناشران خارجی از 30 کشور حضور دارند. بیش از 50 مهمان خارجی نیز برای بازدید از این نمایشگاه برنامه ریزی کردند.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی در دولت مردمی امسال برای اولین بار نمایشگاه حضوری و مجازی برگزار می شود خاطرنشان کرد: تخفیف نیز در نظر گرفته شده است. خدمات بانکی با همکاری بانک صادرات انجام می شود. امسال تعداد دانش آموزان و معلمان نیز افزایش یافته است.

احمدوند نمایشگاه کتاب را نشانه غلبه دانش، بصیرت و زندگی بر مرگ و افسردگی دانست.

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب در پایان خاطرنشان کرد: قطر مهمان ویژه نمایشگاه امسال است و در روزهای آینده پذیرای وزیر فرهنگ خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید