نمایشگاه شهدای روحانی کشور در کوم برپا می شود


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839780

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: نمایشگاه شهدای روحانی از 31 استان کشور روز جمعه افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی با اشاره به رهنمودها و بصیرت افزایی علما و مراجع عظام تقلید در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دانشمندان در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند. که در آن زمان دستور حضور روحانیت در جبهه ها را صادر کرد.
وی ادامه داد: در بین اقشار مختلف، روحانیت بیشترین شهید را تقدیم کرد که نشان از حضور پرشور روحانیت در جبهه های حق علیه باطل داشت.
اکبری به دیدار رهبران این کنگره با رهبر معظم انقلاب در سال 1377 اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند در تجلیل از روحانیت به گونه ای عمل کنید که مردم فکر نکنند روحانیت از آنها جدا شده است. . .
وی ادامه داد: در این نمایشگاه که در دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد، ایشان گفتند انشالله این کنگره در شهر کوم برگزار می شود که در واقع به پیشنهاد ایشان استان کوم به عنوان میزبان این کنگره انتخاب شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در استان قم گفت: پیش از برگزاری کنگره 5 همایش تخصصی در استان های مختلف برگزار شد که امروز شاهد یکی از این همایش های تخصصی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه شهدای روحانی از 31 استان کشور روز جمعه افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید