نمایشگاه مشاغل خانگی مجازی در استان قزوین آغاز به کار کرد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: وزارت کار به عنوان متولی طرح کسب و کار داخلی با همکاری جهاد دانشگاهی به دنبال توسعه و پیوند این محصولات با بازار فروش

وی ادامه داد: این طرح توسط جهاد دانشگاهی اجرا می شود و به عنوان واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده عمل می کند.

انتصاری با بیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی جدید در سه مرحله راه اندازی شد، گفت: فاز اول بحث تحقیقات انجام شده توسط جهاددانشگاهی و مرحله دوم توانمندسازی افراد برای اجرای این طرح بود که حدود 1500 نفر آموزش می بینند. و توانمندسازی برای این پروژه.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در فاز سوم این طرح بحث اتصال به بازار را دنبال کردیم که در واقع مشکل اصلی پیش روی این نوع کسب و کار است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز سوم با ایده خوب جهاد دانشگاهی و با همکاری سایت قزوین و همچنین با برگزاری نمایشگاهی نوآورانه در بستر فضای مجازی برای ارتباط کسب و کار و خانه موفق به خرید شدیم. کسب و کارهای مبتنی بر بازار فروش

انتصاری با بیان اینکه یکی از محورهای برجسته این طرح بازاریابی و ارتباط با بازار است، افزود: در زمینه بازاریابی و فروش محصولات; شرط اصلی دسترسی به بازار است که اگر مشتری و بازار برای تجارت نباشد منجر به شکست می شود.

وی ادامه داد: باید با ایجاد طرح های مشابه و برگزاری نمایشگاه های مجازی، فصلی، بازارچه های موقت و دائمی در این راستا گام برداشت.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: یکی از شعارهای اصلی ما «هر خانه یک کارخانه است» است تا بتوانیم در هر خانه محصولی از دستان هنرمند تحویل دهیم. با قیمت مناسب و کیفیت بالا..

انتصاری گفت: استانداردسازی محصولات، عرضه صحیح، کاهش قیمت تولید از مسائل و مشکلاتی است که نیازمند آن هستیم که همه دستگاه های ذیربط را می طلبد تا در این زمینه به کسب و کار داخلی کمک کنند.

این مسئول گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از مشاغل داخلی و با همکاری جهاد دانشگاهی استان قزوین راه اندازی شده و از امروز تا 22 بهمن ماه فعال است.

وی گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی با حضور 380 نفر از فعالان این حوزه آغاز به کار کرد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: علاقه مندان می توانند محصولات مشاغل خانگی را در سایت قزوین مشاهده و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید