نمایش سیگار در مجموعه زخم در محل کار اشتباه بود و ما انتقادات را می پذیریم

زمان: 16:42
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777863

محمدرضا تخت کاشیان ، تهیه کننده سریال “زخم کاری” در دیدار با ساترا گفت نمایش سیگار در سریال “زخم کاری” اشتباه است و ما این انتقاد را می پذیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، جلسه وحید فرهمن ، معاون سازمان تنظیم ویدئوهای جامع صوتی در فضای مجازی (ساترا) ، با حضور گروهی از تهیه کنندگان سریال در شبکه خانگی آنلاین ، که برگزار شد امروز چهارشنبه 19 اکتبر با رویدادهای ساحلی همراه بود. در این نشست تهیه کنندگانی چون محمد رضا طختخیان ، محمد شایسته ، محمد حسین گاسمی ، اسماعیل عفیفه ، علی اسدزاده ، علی سرتیپی ، مصطفی احمدی ، مصطفی کیایی و مهدی فرجی حضور داشتند.

در این نشست ، نایب رئیس ساترا گفت که درصد دخالت سازمان در محتوای آثار شبکه سینمای خانگی حدود 38/7 درصد است و خسارت به ارزشهای خانوادگی ، اعتقادات ، ارزشهای انقلابی و ملی و گفتار نامناسب به عنوان شایع ترین موارد معیارهای ارزیابی دبیرخانه محتوای حرفه ای ساترا مرتبط تلقی می شود.

تختاخیان با اشاره به این آمار گفت: آمار ارائه شده از میزان دخالت ساترا در محتوای سریال نشان می دهد که بیش از 92 درصد از این محتوا با قوانین این سازمان مطابقت دارد که نشان دهنده دانش تولیدکنندگان فریم است. “

وی با اشاره به دیدگاه مخاطبان درباره سریال رعنا و انتقاد آنها از سیگار کشیدن بیش از حد شخصیت ها گفت: نمایش سیگار در سریال رعنا اشتباه بود و ما آن انتقاد را می پذیریم. ما می خواهیم در داخل کار کنیم و با آسیب هایی مانند شبکه های ماهواره ای و سریال های خارجی مقابله کنیم. بنابراین ما باید از یکدیگر حمایت کنیم و با تعامل با یکدیگر تولید کنیم.

در بخشی از این نشست ، سرتیپ تهیه کننده “استقبال مردم از سریال های نمایشی داخلی به جای سریال های خارجی” را نقاط قوت دانست.

گاسمی همچنین در این نشست گفت: تولید کشور ما نفت نیست بلکه هنر است و برای جلوگیری از صادرات این هنر باید از هنرمندان حمایت کرد و اگر ساترا در این مسیر حرکت می کند به جلوگیری از تولید کمک کرده است.

عفیفه همچنین با بیان مشکلات موجود در تولید سریال تلویزیونی در شرایط کنونی اقتصادی اظهار داشت: ما تلاش می کنیم در این شرایط بدون اطمینان از بازگشت سرمایه سرمایه گذاری کنیم.

فرج ، تهیه کننده ، با تاکید بر اینکه ساترا دید جامع تری نسبت به محتوا ندارد ، گفت: “بهترین راه برای ایجاد تعامل بین ساترا و سازندگان مجموعه نمایش آنلاین ، گفتگو است.”

وی گفت: “ساختار باید به گونه ای تعریف شود که سازندگان بتوانند با ایجاد تعامل سازنده با ساترا ارتباط مثر برقرار کنند.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید