نمایش فیلم های منتخب نوجوان در جشنواره «ایران آینده».


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909220

رهبری فرهنگی و هنری منطقه 5 با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم های برگزیده ویژه نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» به نمایش می گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران، همزمان با هفته ملی جوان، فیلم های منتخب نوجوان تا 30 آبان ماه همه روزه ساعت 17 و 19 به صورت رایگان در باغ کتاب تهران اکران می شود. بعدازظهر ساعت:00 بعد از ظهر

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با توجه جدی به آثار مفید و تاثیرگذار مدیوم سینما و مفاهیم آموزشی و آموزشی آن، فیلم های پرمخاطب و آموزشی همچون «درسی برای فردا» به کارگردانی غلامرضا حیدرانژاد، «یادو» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاهرمان» (انیمیشن) به کارگردانی کیانوش عابدی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سید حسین سلطانی، «سایه ای که روشن شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی، «رزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی، “مادر” به کارگردانی لیلا میرهادی و … برای پخش در این جشنواره انتخاب شدند.

همچنین در سالن نمایش چند فیلم منتخب با حضور عوامل فیلم اکران خواهد شد.

جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقات و محصولات «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگ و هنر شهرداری تهران و با همکاری شبکه امید و سایر ارگان های فعال در حوزه جوانان تا 29 آبان ماه همه روزه از ساعت 15 الی 22 برگزار می شود. : ساعت 00 در باغ کتاب تهران و معابر منتهی به آن گردهمایی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید