نمایش «نشان ایثار» در افق سیما

ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795518

سریال هفت قسمتی «نشان ایثار» به تهیه کنندگی علیرضا محمدی و با موضوع رشادت های ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همانطور که می دانیم دوران حراست به دلیل گستردگی و شمولیت همواره حرفی برای گفتن دارد و باید به ابعاد مختلف این برگ مهم در تاریخ انقلاب اسلامی توجه کرد.

شاید یکی از ناگفته های کمتر شناخته شده نقش گسترده یگان های مختلف ارتش پرهزینه باشد که به گفته بسیاری از کارشناسان، تصمیم برای توجه بیشتر به رسانه ها در راستای توجه به رشادت ها و شهدای ارتش است.

به این مسائل پرداخته شده است تا شبکه افق سیما برنامه تلویزیون نشانه ایثار را در لیست پخش خود قرار دهد تا بتواند نقش مثبتی در این حوزه داشته باشد. این مجموعه هفت قسمتی به صورت دیالوگ محور ساخته شده و در هر قسمت با یکی از قهرمانان ارتش کشور عزیزمان ایران مصاحبه می کند.

علیرضا محمدانی تهیه کننده این برنامه درباره دلایل ساخت آن گفت: پرداخت رشادت های ارتش در دفاع مقدس بسیار کمتر از سایر نیروها است. ارتش یک سری عملیات از جمله «انتقام» از نیروی هوایی دارد که تا به حال سابقه نداشته و همین مشکلات باعث شده تا شروع به ساخت این برنامه کنیم.

وی افزود: سعی کرده ایم در هفت قسمت از این برنامه با هفت نیروی مختلف ارتش برخورد کنیم تا بتوانیم افتخارات همه یگان ها را به بهترین نحو به نمایش بگذاریم. خیلی از شهدا هستند که نقشه های مهمی داشتند اما دیده نشدند.

محمدهانی با اشاره به نحوه ساخت خاطرنشان کرد: محور اصلی برنامه گفتگو با مهمان اصلی است که میزبان آقای جوادی است اما به دلیل اینکه خود گفتگو مخاطب را خسته می کند عناصری مانند معرفی کتاب، تصاویر شهدای ارتش، گفت و گو می شود. ما افراد و … را قرار دادیم و سعی کردیم قهرمانان واقعی کشورمان را در بخش های مختلف به مردم نشان دهیم.

علاقه مندان می توانند این برنامه تلویزیونی را پنجشنبه ساعت 16:00 از شبکه افق سیما تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید