نماینده مجلس: برخی از بسته های اینترنتی تا 60 درصد افزایش قیمت داشته اند.

نماینده مجلس: برخی از بسته های اینترنتی تا 60 درصد افزایش قیمت داشته اند.

روهر نه : مسلم صالحی نماینده مجلس در یادداشتی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی بسته های اینترنتی تا 60 درصد گران شده است، منطق این افزایش قیمت چیست، آیا سایت جدید و بهتر ارائه کردید. خدمات یا کمیت و تغییر کیفیت شما است؟

نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: موضوع قاچاق و صادرات ماکارونی آراد به کشورهای همسایه با توجه به خشکسالی اخیر می تواند تهدیدی جدی تلقی شود.

مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 23 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با تذکر شفاهی گفت: حدود دو ماه پیش طی نامه ای به 10 موضوع در حوزه کشاورزی اشاره کردم. برای ایشان ارسال کردم اما هنوز پاسخی از وزارتخانه دریافت نکرده ام.

نماینده مردم اگلید در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در ماه گذشته شاهد افزایش سرسام آور قیمت محصولات کشاورزی بوده ایم به طوری که قیمت برخی اقلام به 25 تا 30 هزار تن رسیده است. وزرای جهاد کشاورزی و صمت بازار را کنترل خواهند کرد.»

وی ادامه داد: کمبود مواد اولیه دام باعث کشته شدن دام های مولد شده است. وزیر جهاد کشاورزی با توجه به حذف ارز ترجیحی برای ورود جدی به این حوزه قول داد تا مشکل تامین مواد اولیه دام را حل کند. موضوع قاچاق و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه با توجه به خشکسالی اخیر می تواند تهدیدی جدی باشد.

صالحی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی از بسته های اینترنتی تا 60 درصد گران شده است. منطق این افزایش قیمت چیست؟ آیا سایت جدید و خدمات بهتری ارائه کرده اید یا کمیت و کیفیت شما تغییر کرده است؟”

وی در یادداشتی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شما قول داده بودید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، تاثیری بر قیمت داروها نخواهد داشت، اما اکنون شاهد افزایش قیمت هستیم.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه های نیمه تمام در شهرها و بی عدالتی در ادارات بیداد می کند که امیدواریم قبل از طرح سوال این مشکلات را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید