نماینده مجلس: حجاب دختران در مدرسه ممنوع نیست/دختران باید ورزش کنند و در مدارس بدون حجاب بروند/ حذف بودجه کتابخانه و اختصاص آن به قرار دادن دوربین در مدارس بسیار اشتباه است.

نماینده مجلس: حجاب دختران در مدرسه ممنوع نیست/دختران باید ورزش کنند و در مدارس بدون حجاب بروند/ حذف بودجه کتابخانه و اختصاص آن به قرار دادن دوربین در مدارس بسیار اشتباه است.

جواد نیک بین، یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی، معتقد است که تنبیه دختران در مدارس و محیط های آموزشی برای دختران به دلیل افتادن روسری بسیار اشتباه است.

عضو کمیته فرهنگی شورای اسلامی معتقد است که تنبیه دختران در مدارس و محیط های آموزشی برای دختران به دلیل افتادن روسری بسیار اشتباه و اشتباه است.

حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه بازدید از برخی مدارس دخترانه منطقه ترشیش افزود: حجاب دخترانه در محیط آموزشی و مدرسه دخترانه نه تنها مشکلی ندارد بلکه منعی هم ندارد.

وی به ایسنا گفت: حتی یک مدیر مدرسه باید به این نتیجه برسد که در مدارسی که مشکلی وجود ندارد، دختران می توانند آزادانه ورزش کنند و بدون حجاب راه بروند، اشکال شرعی و عرفی ندارد و اگر مدیر مدرسه این کار را انجام دهد، بسیار اشتباه.

نماینده مردم کاشمر در شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اینکه می گویند برخی از بودجه ها مانند کتابخانه مدارس حذف شده و برای نصب دوربین در مدارس است، بسیار اشتباه است.

وی با ابراز تأسف از اینکه نتوانسته ایم نسل جوان را به خوبی بشناسیم و با آنها ارتباط برقرار کنیم، افزود: اگرچه گاهی گفته می شود مدیران برخی مدارس در شهرستان ها کیف دانش آموزان را تفتیش می کنند، اما این نه تنها اشتباه است. بلکه ممنوع است. اما به نظر من جستجوی نظرات و افراد ممنوع است.

نماز به تنهایی نمی تواند ملاک ارزیابی در بر عهده گرفتن مسئولیت باشد

وی در پاسخ به آنچه گفته شد که نماز به تنهایی ملاک بر عهده گرفتن مسئولیت است، افزود: هر چند نماز یکی از ملاک های افراد خوب است، اما اینطور نیست که هر نمازگزار انسان خوبی باشد، برخی از آنها میخچه داشتند. بر پیشانیشان و اهل نماز شب و روزه بودند و جاسوس و لجر شدند.

این معاونت با تاکید بر اینکه نماز به تنهایی نمی تواند ملاک بر عهده گرفتن مسئولیت باشد، تصریح کرد: برخی مسئولان در بیان سخنان خود دقت بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید