نماینده مجلس: در ماجرای مسمومیت سریالی دانش آموزان «سرنخ» وجود دارد/ «امنیتی» کافی است…

نماینده مجلس: در ماجرای مسمومیت سریالی دانش آموزان «سرنخ» وجود دارد/ «امنیتی» کافی است…

مقصودی گفت: با توجه به اینکه مسمومیت های پی در پی دانش آموزان سلامت جسمی و روحی آنها را تحت تاثیر قرار داده است، مدارس باید آنلاین باشند.

تداوم مسمومیت دانش آموزان که از قم آغاز شده و طی 3 ماه گذشته به شهرهای دیگر مانند شیراز و بروجرد سرایت کرده است، نگرانی عمومی به ویژه والدین دانش آموزان را برانگیخته است.

با وجود پیگیری های مسئولان، هنوز علت این حادثه مشخص نشده است. در صورت نیاز باید اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد و دستگاه های امنیتی به صورت ویژه این مشکل را رصد کنند.

برخی نیز بر این باورند که این حادثه یک عملیات تروریستی تلقی می شود یا انگیزه های شخصی پشت این حادثه نهفته است. فاطمه مقصودی در حالی که نظر دیگری دارد، معتقد است علت این حادثه هنوز مشخص نشده است.

این نماینده به شدت وجود گروه های افراطی و مذهبی در پشت این حادثه را تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی وجود ندارد. قطعا همه چیز آگاهانه و آگاهانه انجام می شود و این موضوع نیاز به بررسی دارد.

مقصودی با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر این موضوع هستیم، ادامه داد: با وزیر آموزش و پرورش صحبتی داشتم که در آن اصرار بر پیگیری این موضوع داشتم و به وی گفتم که باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود. نماینده بروجرد ادامه داد: از نظر امنیتی همین بس که جان کودکان در خطر است و این امر آثار روانی خود را دارد.

وی افزود: مدارس باید مانند زمان‌هایی مانند کرونا آنلاین باشند. ویروس کرونا ویروسی ناشناخته بود و برای شناخت آن از آن فاصله گرفتیم و الان هم همینطور است. برای حل این مشکل باید پیگیر باشیم، بچه ها باید در خانه و آنلاین درس بخوانند تا بعد از حل این مشکل دوباره به مدرسه برگردند.

به گفته این نماینده سرنخ هایی به دست آمده اما هنوز منتشر نشده است. وی با بیان اینکه به فکر رسانه های مخالف نیستیم گفت: کاری نداریم. آنها در دشمن سازی متخصص هستند. هر اقدامی که انجام می‌دهیم به گونه‌ای متفاوت توسط آنها تفسیر می‌شود. برای ما مهم است که امور داخلی خود را مدیریت کنیم تا زمانی که موضوع حل شود.

منبع: همشهری

دیدگاهتان را بنویسید