نماینده مرند و جلفا خارج از محدوده!


زمان: 19:18
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837023

اقدامات بعدی معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم انتخاب مدیرعامل منطقه آزاد ارس بی پاسخ مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، در پی سخنان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مبنی بر باز نشدن گره مدیرعامل منطقه آزاد ارس که در خطبه های نماز جمعه دیروز مطرح شد، امام جمعه تبریز خواستار انتخاب فوری رئیس اجرایی قبل از آن شد. سفر رئیس جمهور وی به استان مراجعه کرد، تحریریه آناج بارها با معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی برای بررسی ماجرا و پشت صحنه حادثه تماس گرفت اما پاسخی دریافت نکرد.

موضوع انتخاب مدیر عامل منطقه آزاد ارس بارها مطرح شده است اما تاکنون فرجی در رابطه با انتخاب فرد مناسب و بومی انتخاب نشده است و البته در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اینکه پاشایی این نماینده مجلس، باعث عدم انتخاب و دلیل آنایی شد. او نیز به همین دلیل از او بود.

شایسته است این نماینده مجلس برای تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات و شکایات با رسانه های داخلی همکاری کند و بگوید مدیرعاملی برای این منطقه حساس آذربایجان شرقی انتخاب نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید