نماینده و فقیه بسیج: با شعار «زن، زندگی، آزادی» آمدند تا عفت و نجابت و آزادی ما را از زنان بگیرند. نابینایان تحصیل کرده / برخی از آرزوهای آنها داشتن اجداد مختلط در دانشگاه است

نماینده و فقیه بسیج: با شعار «زن، زندگی، آزادی» آمدند تا عفت و نجابت و آزادی ما را از زنان بگیرند.  نابینایان تحصیل کرده / برخی از آرزوهای آنها داشتن اجداد مختلط در دانشگاه است

روز جدید : حجت الاسلام محمدرضا تويسركاني نماينده فقيه در سازمان بسيج مصطفين گفت: به فرموده شهيد حاج قاسم سليماني نترس و نترس. ترساننده کسی است که به دنبال شهوت، هرج و مرج، شر و خیانت است. دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» به میدان آمدند. هدف آنها این است که آبروی ما را بگیرند تا زنان مسلمان را ابزار شهوت خود کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمن تلاش کرد کشور از جمله استان البرز را با چالش های فراوان مقابله کند، اما با حضور نیروهای امنیتی و قوی نتوانست. به اهدافش برسد

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش جهادی فاطمیون که در کانون شهدای سبحانی ارتش کرج برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران متکی بر اعتقادات و اعتقادات اسلامی است. رحمت خداوند در صحنه های مختلف علاوه بر تقویت روحیه، انگیزه، شجاعت و استقامت برنده میدان است.

وی با بیان اینکه شرایط اخیر در جامعه و ایجاد هرج و مرج و بلاتکلیفی با حمایت و هدایت دشمنان انقلاب اسلامی شکل گرفته است افزود: این جنایات با برنامه ریزی و طراحی انگلیس، آمریکا، رژیم صهیونیستی و… شکل گرفته است. آل سعود، منافقین و تجزیه طلبان.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه مشکلات و مسائل به فضل الهی مثل همیشه ختم به خیر می شود، یادآور شد: بی شک حرکت جهادی در ارتش و بسیج که اقدامی خداپسندانه است مورد توجه خداوند قرار خواهد گرفت. تا امروز شاهد بوده ایم که صلابت، پیشرفت، عزت و اقتدار، آزادی و آرامش کشور در سایه این فعالیت های شبانه روزی جهادی محقق شده است، این نشان می دهد که نباید از این مسیر منحرف شویم.

تویزرکانی در بخشی دیگر به نقش استان البرز در بحران ها اشاره کرد و افزود: چه در دوران دفاع مقدس که شهدای زیادی به انقلاب داد و چه در حوادث اخیر سپاه و بسیج این استان خوش درخشیدند. دشمن تلاش کرد استان البرز را با چالش های فراوانی روبرو کند اما با حضور نیروهای امنیتی و نیروها نتوانست به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای ایجاد رعب و وحشت در ملت ایران، تصریح کرد: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی نترسید و نترسید. ترساننده کسی است که به دنبال شهوت، هرج و مرج، شر و خیانت است. دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» به میدان آمدند. هدف آنها این است که آبروی ما را بگیرند تا زنان مسلمان را ابزار شهوت خود کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با این شعار به میدان آمدند تا عزت، حیا و نجابت زن و آزادی ما را بگیرند، زندگی و تجارت ما را نابود کنند و ما را اسیر آمریکا کنند. اسرائیل و صهیونیست ها اما ما را کور خطاب کردند مردم ایران همیشه بیدار و هوشیار هستند و اجازه نمی دهند اهدافشان محقق شود.

وی ادامه داد: عده ای به مساجد، بانوان چادری، روحانیون، حوزه های علمیه، قرآن کریم و همه مظاهر دین و معنویت ما حمله می کنند و سقف آرزوهایشان این است که یک وارث مختلط در دانشگاه داشته باشند که البته در مورد یک ورثه صدق می کند. دانش آموزان کوچک.”

تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پاکی پیروز شد، خاطرنشان کرد: خون شهدا پایمال و هدر نشد. همه شهدای این ایام مظلوم بودند و بدون دست به قتل رسیدند و گفتن و اندیشیدن به نحوه شهادتشان غم انگیز است و دل ما را به درد می آورد. این شهدا سند حقیقت و پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی زیر سایه مقام معظم رهبری و با فرمایشات ایشان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: امیدواریم دسیسه های دشمنان که موفقیت ایران را نمی بینند، عزت و قدرت باشد. به خود باز می گردند و گرفتار ناراحتی خود می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید