نمایندگان به جای ورود به حوزه هایی که وظیفه ندارند بخواهند در کرمانشاه تحول ایجاد کنند/ یادآوری لزوم جذب جوانان انقلابی در مدیریت جدید استان کرمانشاه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: استان کرمانشاه بار دیگر بیکارترین استان کشور از نظر بیکاری اعلام شد که نشان می دهد پتانسیل ها و فرصت های خدادادی طبیعی و همچنین ظرفیت نیروی انسانی وجود ندارد. به درستی استفاده کرد.

وی افزود: حدود ده ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می گذرد اما متاسفانه در استان کرمانشاه اتفاق قابل توجهی نیفتاده است و یا حرکتی آغاز شده که آینده امیدوار کننده ای را به مردم نوید دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد دولت انقلابی آیت الله رئیسی باید با جدیت برای ایجاد تحول در استان کرمانشاه تلاش کند، سپس تحولات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کرمانشاه رخ دهد.

رشیدی با اشاره به اینکه شایستگی های کرمانشاه بیش از اینها به واسطه رشادت ها، رشادت ها و فداکاری هایش به شهدای بزرگوار است، خاطرنشان کرد: البته ظرفیت های خوبی در دولت و مجلس برای حمایت از مردم کرمانشاه وجود دارد و این نیازمند استفاده از نیروی انسانی و مدیریت منعطف است. ، انعطاف پذیر، باهوش، توانا، قوی است و از فرصت ها استفاده می کند.

وی افزود: امروز شرایط استان کرمانشاه به گونه ای نیست که مردم احساس امیدواری کنند، بر این اساس امیدواریم به زودی تحولات خوبی در کرمانشاه ایجاد شود چرا که باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی تغییرات خوب و چشمگیری ایجاد کنیم.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید خواهان و دنبال کننده این تحول باشند و با نظر مردم با تغییرات ایجاد شده در دولت سیزدهم و آرای مردم موافق باشند و در واقع نمایندگان همان چیزی را که می خواهند. مردم می خواستند در سال 1400 و در کنار هم و همگام با ملت انقلابی حرکت کنند و چنین تحولی را در دولت سیزدهم دنبال کنند.

رشیدی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم از تمام ظرفیت خود برای حمایت از نیروهای انقلابی و مستعدی که خواهان تحول هستند استفاده کنیم و از آنها حمایت کامل کنیم.


تاکید رهبر انقلاب بر لزوم جذب جوانان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب

یکی از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر لزوم بکارگیری جوانان انقلابی تاکید کردند در حالی که امروز در کرمانشاه از ظرفیت این جوانان استفاده نشده است. این نکته در هفت ماه گذشته مطرح شد و در ابتدای شروع مدیریت جدید استان هشدار دادیم.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی کرمانشاه، گفت: شاید در دوره گذشته انتظار نداشتیم از چنین شرایطی بهره مند شویم، اما امروز مردم از دولت سیزدهم و مدیران ارشد این دولت از جوانان عزیز استفاده کنند این انقلابی است.

رشیدی خاطرنشان کرد: به جای ورود به حوزه هایی که وظیفه نداریم در زمانی که حمایت، نظارت و مطالبه داریم دولت سیزدهم را همراهی کنیم و می خواهیم در استان کرمانشاه تحول ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید