نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس بر اجرای طرح رتبه بندی معلمان نظارت دارند


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809187

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نشست تخصصی خود با نمایندگان مردم استان به صورت انفرادی و گروهی گفت: نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان جدی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، رضا رضایی با اعلام این خبر، با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام آموزشی کشور هستند، گفت: ارتقای سطح معیشت فرهنگیان نقش موثر و مستقیمی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی دارد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش تعهد جدی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان دارد، گفت: طرح رتبه بندی معلمان.

رضایی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، معلمان در راس اعتماد اجتماعی مردم در گفتمان سازی و جریان سازی هستند تا بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، اعتماد عمومی به جامعه محترم فرهنگی افزایش یابد. آموزش و تأکید بر شرکای پرورشی و فرهنگی.

وی از پیگیری جدی نمایندگان استان در خصوص اتمام پروژه های آموزشی نیمه تمام در استان پهناور کرمان خبر داد و افزود: مسائل و مشکلات قابل پیگیری در حوزه های انتخابیه نمایندگان برشمرد و جهت دهی شد. برای پیگیری.

رضایی گفت: خوشبختانه تعامل و همدلی موثری بین نمایندگان استان و آموزش و پرورش ایجاد شده است و نمایندگان نیز برای رفع موانع و مشکلات فراروی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید