نمایندگی شستا در استان اردبیل راه اندازی می شود/ ضرورت تخصیص منابع برای اورژانس اجتماعی


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840381

استاندار اردبیل خواستار تخصیص اعتبار برای اورژانس های اجتماعی در استان اردبیل شد و گفت: ایجاد نمایندگی شستا در استان اردبیل به منظور اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سید حامد عاملی استاندار اردبیل در شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: از نظر شاخص های اقتصادی و سرانه. درآمد، تخصیص اعتبارات و وام از مناطق مختلف محرومیت زدایی به استان ضروری است.

وی گفت: با وجود ظرفیت های مناسب و قابل توجه در حوزه های مختلف در استان اردبیل، تبدیل این امکانات به ثروت در سایه زیرساخت ها و زنجیره های تولید عملی است و حمایت از بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری یکی از اقدامات موثر برای رونق اقتصادی است. و حذف.«محرومیت ولایت.


ضرورت ایجاد دفتر شستا در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل نیز باید از برخی شرکت های دولتی دارای تسهیلات در کشور از جمله شستا، صندوق های بازنشستگی بهره مند شود و با توجه به تمهیدات شستا برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های تولیدی در استان اردبیل، شرکت شستا ارائه شود. نظارت بر اجرای این پروژه ها در استان ضروری و مهم است.

وی گفت: ایجاد پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل نیاز است و استان ظرفیت ایجاد این پرواز را دارد و هیچ مشکلی برای آسمان وجود نخواهد داشت. خطوط هوایی که به طور مداوم از استان پرواز می کنند. .


لزوم کنار گذاشتن بودجه در حوزه مراقبت از افراد دارای معلولیت و اورژانس اجتماعی

املی تخصیص اعتبار برای تکمیل اقدامات برای ایجاد مراکز نگهداری معلولان و اورژانس اجتماعی را از دیگر نیازهای استان اردبیل عنوان کرد.

وی گفت: کارگروهی برای بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی استان اردبیل و مشکلات تامین اجتماعی و درمان تشکیل شده است و تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی در گرمی و درمانگاه شماره 2 تامین اجتماعی در اردبیل از جمله این موارد است. مطالبات جدی استان اردبیل

استاندار اردبیل به مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: هزار و 300 میلیارد فولاد به زیرساخت ها تزریق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید