نهضت توسعه فیبرهای نوری در استان قزوین آغاز شد


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855999

مجید سلطانی گفت: طرح های جابجایی فیبرهای نوری آماده است و اجرای آن از امروز در استان قزوین به عنوان اولین استان کشور آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، آغاز حرکت فیبر عصر امروز با حضور مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران، لطف الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون مشترک حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. شهید امامی استان قزوین.

مجید سلطانی در این مراسم با بیان اینکه استان قزوین به عنوان الگوی استانی کشور برای اجرای نهضت فیبر انتخاب شده است، گفت: اگرچه توسعه فیبر از سال های گذشته آغاز شده است، اما سرعت توسعه آن کند بوده است.

وی افزود: بر اساس سیاست های وزارت اطلاعات و ارتباطات برای سال جاری برنامه ای تدوین شده و به تمام استان های کشور اعلام شده است که بر اساس برنامه جهادی که آغاز شده در تلاش هستیم آن را توسعه دهیم. . در قزوین.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به سیاست های این شرکت در راستای بیانیه گام دوم گفت: با توجه به اینکه در این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری به موضوعات مهمی از جمله تلاش و جهاد پرداخته شده است، سعی در اجرای این شاخص ها داشته ایم. هنگام اعمال حرکت فیبر نوری.”

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از ظرفیت خوبی برخوردار است و می تواند حوزه دانش بنیان را فعالتر کند، ادامه داد: تنها 25 درصد ظرفیت حوزه IP است. سی کشور فعال است که برای صنعت بزرگ کشور قابل قبول نیست و مهم ترین دلیل آن کم بودن فعالیت شرکت مخابرات است.


رونق کشور در گرو سرمایه گذاری در بخش صنعت است

سلطانی با اشاره به نقش و جایگاه حکمرانی جهادی در رشد و توسعه کشور گفت: طرح نهضت فیبر نوری که از استان قزوین آغاز شد بر اساس تفکر جهادی است.

وی گفت: اگر می خواهیم اقتصاد کشور رونق بگیرد باید در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه و رشد اقتصادی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و ما به عنوان خدمتگزار مردم با برنامه و سرمایه گذاری برای اجرای طرح حرکت فیبرهای نوری دست به کار شده ایم.

سلطانی در پایان یادآور شد: طرح های مربوط به جابجایی فیبرهای نوری آماده است و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود و انتظار کمک و مساعدت همه دستگاه ها را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید