نهضت ملی مسکن در اصفهان ثبت نام جدیدی ندارد


زمان: 15:00
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882303

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی هیچ یک از شهرهای استان اصفهان مشمول ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کحال زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن از ساعت 12 ظهر 24 تیرماه برای 40 شهر کشور آغاز شد که هیچ یک شهرهای استان اصفهان با شرایط ثبت نام مطابقت دارند نام نهضت ملی مسکن دوباره تغییر نمی کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام فقط در شهرهایی انجام می شود که زمین مازاد وجود داشته باشد و یا زمین جدید شناسایی و شناسایی شود. بدیهی است در صورت ارائه زمینی در سایر شهرها پیش بینی شده است.شهرهای کشور در روزهای آینده به تدریج در این شهرها نیز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین ثبت نام متقاضی در داخل مازاد ظرفیت زمین از پیش واگذار شده یا زمین تازه واگذار شده در هر شهرستان انجام می شود و پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام در هر شهرستان، سامانه در آن شهرستان بسته می شود.

کحالزاده خاطرنشان کرد: از چهار میلیون واحد مسکن مهر طرح نهضت ملی مسکن، 203 هزار و 967 واحد سهم استان اصفهان است که بیش از 35 هزار واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی ساخته شد و مابقی ساخته شد. در سایر شهرهای استان

وی گفت: در حال حاضر بیش از 422 هزار نفر در استان اصفهان برای بهره مندی از این طرح اقدام و ثبت نام کرده اند و راستی آزمایی متقاضیان به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید