نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور به صورت اینترنتی برگزار می شود


ساعت: 00:53
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836348

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی گفت: نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی این سازمان برگزار می شود. برخط.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مذناب مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور، گفت: نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور برگزار می شود. آنلاین برگزار شود.

مذنب در ادامه با اشاره به تمرکز مدیریت تاج ملی بر استفاده حداکثری از جلسات غیرحضوری و غیرقابل پیش بینی بودن وضعیت کرونا در کشور در زمان انتخابات سازمان نظام مهندسی، گفت: پاسخگوی شرایط کرونا و جمعیت هدف رای دهندگان بوده و مناسب نیست. .

وی افزود: با توجه به مشارکت بالای مهندسین ممتاز در نهمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی عمران استان که به صورت الکترونیکی و جهت حضور حداکثری اعضا در این انتخابات و رویه های بهداشتی و صرفه جویی در هزینه ها برگزار شد. برای برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی، نماینده محترم وزیر راه و شهرسازی در جلسات فوق‌العاده مجمع عمومی نظام مهندسی، مأموریت دارد تا با استفاده از اینترنت، آمادگی لازم را برای این انتخابات فراهم آورد. فن آوری های روز به بهترین شکل در روز پنجشنبه 22 بهمن 1401 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید