نواقص طرح شفافیت نیرو فردا در مجلس بررسی می شود/ طرح اولیه شتابزده و غیرکارشناسی تصویب شد.


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876767

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: فردا یکشنبه طرح شفافیت در این کمیته بررسی و ابهامات مطرح شده از سوی هیات امنا رفع می شود.

«محمدرضا صباغیان» عضو کمیسیون مشورتی و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی راه دانا؛ وی با اشاره به ابهامات طرح شفافیت سه قوه گفت: ایرادات طرح فوق از سوی هیات امنا در مجلس اعلام شده و قرار است این ایرادات روز یکشنبه 30 خردادماه بررسی شود. “

وی در ادامه با اشاره به اینکه عمده ابهامات هیات امنا مربوط به دسته بندی شرکت کنندگان در طرح است، تصریح کرد: در برخی موارد به برخی از قسمت های طرح اشاره می شود که خارجی وجود ندارد مانند صندوق عشایری. شورا.

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: برخی از مشمولان زیر نظر نهاد هستند و برخی از دستگاه های ذکر شده دارای اطلاعات و داده های محرمانه و طبقه بندی شده هستند که برای رفع ابهامات از هیئت امنا باید اصلاح شود.

یکی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه متأسفانه این طرح به سرعت در مجلس تصویب شد، تاکید کرد: طرح اولیه که شامل شفافیت در رای گیری مجلس بود، به صورت علنی به رأی گذاشته نشد، بنابراین طراحان در بین نمایندگان خوشحال خواهند شد. ، وزارتخانه ها و ادارات دولتی.

صباغیان با بیان اینکه متأسفانه زمان کوتاه بررسی و تصویب این طرح در مجلس منجر به کارشناسی دقیق این طرح نشده است، گفت: این طرح به سرعت تصویب شد، در حالی که طرح بزرگتر باید با بررسی بیشتر به تصویب برسد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید