نوبری از ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز استعفا داد


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816429

در پی واکنش های فضای مجازی، حجت الاسلام نوبری از ریاست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، انتصاب حجت الاسلام نوبری به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی اعتراضات زیادی را به دلیل عدم تجربه وی در فضای مجازی و جامعه نخبگان استان به دنبال داشت که پس از آن استعفا داد. به شرح زیر است:

نام خدا

در پی انتشار خبر انتصاب دکتر جلایی نوبری به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی، به اطلاع مردم شریف، حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منتقدان عزیز می رسد که دانشکده پیراپزشکی ترکیبی از گروه های مختلف است و علاوه بر آن گروه های فناوری، تصویربرداری، آزمایشگاه علوم و بیهوشی شامل بخش های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی است.

لازم به ذکر است که گروه معارف اسلامی به تنهایی بیش از یک سوم اساتید دانشکده پیراپزشکی و از جمله گروه های ادبیات و تربیت بدنی نیمی از اعضای هیئت علمی را تشکیل می دهند.

بنابراین، انتصاب رئیس دانشکده با نظر اکثریت اساتید و گروهی که بیشترین مدرس را در دانشکده دارد، موضوعی غیرعادی نیست، بلکه با توجه به عنوان علمی دانشیاری و بسیاری از مدیران موفق، موضوعی غیرعادی نیست. تجربه جناب آقای دکتر نوبری انتصاب ایشان در این مسئولیت هیچ اقدامی خارج از ضوابط و مقررات وجود ندارد.

علیرغم این موارد، در راستای احترام به نظر بزرگان و خواست مردم شریف، منتقدان دلسوز و رعایت مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن شرارت دشمنان نظام، دکتر جلایی نوبری از پیراپزشکی استعفا داد، تقوا و دلسوزی او برای انقلاب ما و کشور عزیزمان است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید