نوجوانان حاشیه شهر زاهدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817762

مهدی رستگارنیا مدیر قرارگاه تحول مردمی سیستان و بلوچستان گفت: 80 پسر نوجوان حاشیه شهر زاهدان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رستگارنیا در گفت و گو با عصر هامون، با تبریک عید نوروز و تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود. نسل سوم که طی آن دانش آموزان با رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور فرصتی برای جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: کاروانی متشکل از 80 نفر از نوجوانان فعال فرهنگی حومه زاهدان به سازمان عملیات جنوب اعزام شدند. مناطق در دو اتوبوس

این مسئول در ادامه با بیان اینکه این اردو به مدت یک هفته برای بازدید از مناطق نظامی در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این کاروان به همت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی و جبهه فرهنگی و اجتماعی مردمی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برای کاوش تشکیل شده است. مردم بهتر این نوجوان با دفاع مقدس و حوادث جنگ، زندگی شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کادرسازی فرهنگی به جبهه انقلاب اسلامی اعزام شد.

مدیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی استان خاطرنشان کرد: عبادت بر مزار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی به همراه اهدای جوایز معنوی، مادی و فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفت گانه است. اردوی روزانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید