نوجوانان و یک مربی تپانچه و تفنگ نوجوانان انتخاب شدند


ساعت: 22:20
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877943

مصطفی احمدی با حکم مرتضی گوربانی رئیس فدراسیون تیراندازی هدایت تیم ملی تپانچه جوانان را برعهده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در جلسه امروز (چهارشنبه) یکم تیرماه با حضور مرتضی گوربانی رئیس، کبری جیاسی نایب رئیس، مهدی مبینی دبیر فدراسیون و ناصر رسولی مدیر تیم های ملی، مصطفی احمدی از سوی رئیس فدراسیون تیراندازی منصوب شد. فدراسیون تیراندازی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان منصوب شد و یک تپانچه نوجوانان منصوب شد.

احمدی دوران سربازی خود را در ارتش در رشته تپانچه از سال 61 آغاز کرد و از سال 74 هدایت این تیم را برعهده داشت که در دوره مربیگری خود بیش از 10 عنوان قهرمانی کسب کرده است. همچنین قهرمانی 8 ساله در تپانچه 25 متر و تفنگ 300 متر نیروی زمینی را می توان از دیگر موفقیت های او دانست.

وی دو سال سابقه مربیگری در تیم ملی تپانچه بانوان کشور را دارد و از سال 1376 با دو سال قهرمانی در رشته تفنگ بادی قهرمانی تیم دانشگاه آزاد را برعهده دارد.




مریم طالبی سرمربی تیم ملی جوانان شد

در جلسه امروز (چهارشنبه) یکم تیرماه با حضور مرتضی گوربانی رئیس، کبری جیاسی نایب رئیس، مهدی مبینی دبیر فدراسیون و ناصر رسولی مدیر تیم های ملی، مریم طالبی از سوی رئیس هیات تیراندازی منصوب شد. فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی جوانان. .

طالبی از سال 84 تا 94 در تیم ملی تفنگ حضور داشت و از سال 1374 تا قبل از المپیک 2020 توکیو با مربیانی چون لازلو، گوران و الهام هاشمی هدایت تیم ملی تفنگ را برعهده داشت.

وی همچنین موفق به کسب چندین مدال رنگی از جمله یک طلا و دو نقره از مسابقات جهانی دانشجویان، یک مدال طلا و یک نقره از غرب آسیا و دو مدال برنز از مسابقات قهرمانی آسیا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید