نوجوانان پسر و دختر ایرانی به فینال مسابقات تنیس زیر 12 سال غرب آسیا راه یافتند.


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818745

جوانان و نوجوانان کشورمان در چهارمین روز از رقابت های تیمی زیر 12 سال غرب آسیا نیز موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم های ملی دختران و پسران کشورمان پس از رقابت های تیمی زیر 12 سال غرب آسیا در لبنان به مصاف تیم های عمان و بحرین رفتند.

تیم پسران ایران برای صعود به فینال راهی بحرین شد. در اولین دیدار انفرادی پسران رامتین رفیع نماینده بحرین (0-6 و 6-6) و علیرضا مقدسی در دومین بازی انفرادی با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیدند. هاشم مقابل بحرین شکست خورد.

در دسته دو تیم ایران با ترکیب رستین اکبری و رامتین رفیعی با نتیجه (2-6 و 2-6) حریف خود را شکست داد تا تیم ملی پسران کشورمان با یک امتیاز کل 3-0 صعود به فینال مسابقات.

در دختران تیم ملی کشورمان به مصاف عمان رفت که در اولین بازی در بخش انفرادی رومینا رفیع با نتیجه (1-6 و 2-6) حریف خود را شکست داد و در دومین بازی انفرادی عسل فرحبدنیا با نتیجه ( 2-6).-6) این دیدار را به سود خود به پایان رساندند تا با کسب این نتیجه، حضور نمایندگان کشورمان در فینال مسابقات قطعی شود.

این مسابقات که در 28 آوریل میزبان لبنان بود، فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

تیم ملی تنیس پسران در آخرین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف یمن می رود و دختران به مصاف لبنان می روند.

برای پسران علیرضا مقدسی، بردیا مج آبادی، رامتین رفیعی و راستین اکبری مربیان فرهاد صانع و برای دختران ارگوان امیر هانلو، رومینا رفیع، عسل فرحبدنیا مربی هنگامه عزیزی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

امیر برگی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید