نوجوان تا سالمند حاج قاسم را الگوی خود قرار داده است

ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796226

بسیار کم پیش می آید که در دنیا از ناموس و وطن دوستی یاد شود و طوری زندگی کند که از نوجوانی تا پیری الگو باشد. برای معرفی این شهید والامقام به نسل های آینده باید هر کاری از دستمان بر می آید، چه بسا شیر افرادی چون حاج قاسم که مجدانه خونشان در رگشان می جوشد، کم نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار دلا لقبی است که به سردار سلیمانی داده شده و شاید این لقب بسیار ارزشمند باشد زیرا برای داشتن این لقب باید یکی از شایسته ترین افراد باشیم، سردار سلیمانی چیزی برای خود نمی خواست، رضای خدا و خدمت به مردم او بوده است. تنها هدف و با شخصیت خود توانست به قلب مردم داخل کشور و حتی مردم خارج از کشور برسد.

مردم ما به داشتن چنین سرداری افتخار می کنند با شهادت سردار بزرگی را از دست دادیم که با شهادتش آبروی وطن را رها کرد اما نبودش همچنان دردناک است.

آیا این گونه می شود که مردم یک کشور برای شهادت یکی از هموطنان خود عزاداری کنند و در تهی غم آن غرق شوند؟ واضح است که شهادت این شهید یکی از حوادث ناگوار و دلخراش است که نشان از محبوبیت این انسان والا مقام دارد. برای جبران این همه فداکاری فقط می توانیم راه مکتب حاج قاسم را برای جبران خدمات او طی کنیم.

نیاز اصلی این مدرسه یک استان مداری است. سردار سلیمانی در تمام بحران هایی که با آن مواجه شد در خدمت جبهه ولایت بود و بهترین عملکرد خود را از خود به نمایش گذاشت. ولایت مداری این بزرگوار از مکتب امام خمینی (ره) گرفته شده است. او متدین بود و با تمام وجود برای حفظ ارزش های میهن خود مبارزه کرد.

* نوجوان تا سالمند حاج قاسم را الگوی خود قرار داده است

بسیار کم پیش می آید که در دنیا از ناموس و وطن دوستی یاد شود و طوری زندگی کند که از نوجوانی تا پیری الگو باشد. برای معرفی این شهید والامقام به نسل های آینده باید هر کاری از دستمان بر می آید، چه بسا شیر افرادی چون حاج قاسم که مجدانه خونشان در رگشان می جوشد، کم نباشد.

حاج قاسم تا آخرین لحظه عمر گرانبهای خود تلاش کرد دنیایی بدون جنگ داشته باشد. بیشتر پخش می کنند.

این سرباز وطن دوست از سنین پایین در جبهه های خطرناک دشمن به ویژه داعش می جنگید. سردار دلا با بصیرت و شجاعت از ولایت در مقابل جبهه ضد ولایت دفاع کرد. در مسیر ولایت مداری بود.

او بسیار باهوش، فهیم و مراقب بود، هرگز در امواج شورش های سیاسی گرفتار نشد، فریب خورده، وسوسه نشد و تهدید نشد، دست به ریاکاری سیاسی نمی زد.

* حاج قاسم به عنوان یک شخصیت برجسته در جهان اسلام شناخته می شود

هر جا که نام کوه به گوش می رسد، ناخواسته یاد حاج قاسم می افتیم. به راستی که این شهید کوهستانی ایران و پشتیبان همه ما، حاج قاسم سلیمانی از افراد بی نظیر ولایتمدار است، در صحنه های سخت حکومتی، هرگز ولایتمدار نیست و نگذاشته فریب ولایت ستیزی را بخورد. پیشگام در مقاومت و مبارزه است، عدم توجه به دنیوی و تلاش خالصانه و خالصانه او را به چهره ای برجسته در جهان اسلام تبدیل می کند.

حاج قاسم به دلیل تحصیلات ولایی خود نسبت به دیگران احساس برتری نمی کرد، متواضع و متواضع بود، با افراد متقی و متواضع بسیار رفتار می کرد، خادم امام رضا(ع)، ساده زیستی و ارادتمند به اسلام و ولایت بود. نتیجه همه تلاش او این بود که دست بسیاری از دشمنان کشورمان را کوتاه کند و حتی جرأت نکند پا به سرزمین ما بگذارد.

این شهید در زمان حیاتش آرزوی خدا و پاسداری از وطن را از دست نداد، در بحران های ضد ولایت پشتیبان ولایت بود، مکتب حاج قاسم به ما آموخت که مراقب جبهه های ضد ولایت و ولایت باشیم. در این راه هوشیار باشید

او رزمنده ای خستگی ناپذیر در دفاع از ولایت بود که نامش در بارگاه افتخار ولایت حک شده است چرا که ولایت در خون او بود سایه مبارک این شهید همچنان در کشور باقی است و یادش در قلب و قلب ما برای همیشه

نام او در قلب ما و در کتب تاریخ این کشور حک خواهد شد، او همیشه در میان ما حضور دارد و روحش مدافع این کشور خواهد بود، تشییع بی نظیرش نشان از محبوبیت او در بین مردم دارد، تشییع جنازه ای که جهانیان خواهد کرد. لقب سردار دل را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید