نوری: استقلال بوی قهرمانی می دهد

وی ادامه داد: با تغییراتی که آقای ساپینتو انجام داد، تیم توانست به نتیجه مطلوب برسد. استقلال باید این سه امتیاز را بگیرد چون اگر نشود از کورس قهرمانی عقب می ماند.

نوری درباره عملکرد دفاعی آبی پوشان پایتخت گفت: علیرضا رضایی دروازه بان استقلال جوان است و فکر می کنم کمی تحت فشار است اما در نیمه دوم توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. زوج سیلوا و گلامی در خط دفاع بسیار خوب است و امیدوارم این زوج در خط دفاع بمانند. استقلال در نیمه دوم عالی بود و عملکرد خوبی داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه این دیدار و اخراج ریکاردو ساپینتو گفت: از این بابت کمی ناراحتم. باشگاه باید کمی در این حاشیه های قدرتمند پیش بیاید. کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موارد تشکیل شود. ما می خواهیم آقای ساپینتو در حاشیه باشد و چنین اتفاقاتی رخ ندهد و او اخراج شود. تیم برنده در زمین بود و آقای ساپینتو قرار نبود وارد آن مناطق شود. کمیته انضباطی باشگاه باید برای کنترل این موارد تدابیری اتخاذ کند.

نوری در پایان گفت: استقلال دیگر نباید امتیازی را از دست بدهد. همه بازی ها حساس هستند. حالا تیم سپاهان نتایج خیلی خوبی کسب کرده است. بازی سپاهان و گل گهر را دیدم. زدن 4 گل به گل گهر واقعا سخت است. با توجه به شرایط استقلال و اینکه یک هافبک بازیساز به ترکیب اضافه می شود، روزهای بهتری را برای استقلال می بینیم و این تیم پتانسیل پیروزی را دارد. یه سری جوک و ضرب المثل و حدیث هست. ساپینتو نیاز به حمایت دارد. ایراداتی وجود دارد اما اگر از ساپینتو حمایت می کنیم یعنی از استقلال حمایت می کنیم. باید به استقلال کمک کنیم شرایط خوبی برای خودش ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید