نوری نماینده مجلس: به ما پیامک دادند و می خواهند امروز در مورد طرح دفاع 45 دقیقه ای تصمیم گیری کنیم.

نوری نماینده مجلس: به ما پیامک دادند و می خواهند امروز در مورد طرح دفاع 45 دقیقه ای تصمیم گیری کنیم.

روز جدید : غلامرضا نوری گزلچه، عضو کمیسیون تلفیق حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، جلسات کمیسیون در زمان بررسی بودجه نباید تشکیل شود. ما در بررسی بودجه فرصت نداریم به موضوع مهم طرح 45 دقیقه ای حفاظت بپردازیم.

غلامرضا نوری گزلچه در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) در جریان بررسی جزییات بودجه سال 1401 در قسمت درآمدها با استناد به ماده 83 آیین نامه داخلی روند بررسی بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس این ماده در بررسی بودجه در مجلس. ، هیچ طرح یا لایحه ای نمی تواند در دستور کار باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: بر اساس مصوبه مجلس، بررسی طرح حراست به کمیته مشترکی محول شده که مصوبات آن غیر قطعی تلقی می شود.

در آن زمان، علی نقزاد، رئیس جلسه از نوری خواست تا در مورد بودجه اظهارنظر کند. نوری در پاسخ گفت: از روز گذشته طی پیامکی به اعضای کمیته مشترک اعلام شد که امروز در جلسه 45 دقیقه ای برای تصمیم گیری در مورد طرح حفاظتی شرکت خواهند کرد، اما در حال بررسی بودجه و توجه به این موضوع هستیم. پیشنهادات بودجه و گزارش های تلفیقی در 45 دقیقه دور هم جمع می شویم و در مورد پروژه ای با این اهمیت تصمیم می گیریم.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، جلسات کمیسیون ها نباید در زمان بررسی بودجه تشکیل شود. در حالی که بودجه را بررسی می کنیم، 45 دقیقه فرصت نداریم به موضوع مهم طرح حفاظت نگاه کنیم، هنوز گزارش مرکز تحقیقات را نخوانده ایم و حتی نمی دانیم درباره چیست.

نوری از هیئت رئیسه مجلس خواست تا دستور به تعویق جلسه کمیسیون مشترک به بعد از بررسی بودجه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید