نوسانات برق چرامیس را ناراحت کرد/ باقری اصل; بیمه خسارت پرداخت می کند


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855682

شهروندان چرامی از قطعی مکرر برق و نوسانات شدیدی که باعث آسیب به وسایل برقی آنها شده است گلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ به دلیل مشکلات اقتصادی که طی چند سال گذشته برای مردم به وجود آمده، نوسانات ناگهانی و قطعی برق مردم را نگران آسیب دیدن لوازم خانگی خود کرده است.

این قطعی های غیرمنتظره و اعلام نشده در ساعات مختلف شبانه روز باعث نگرانی شهروندان چرامی و آسیب به وسایل برقی آنها شد، عملکرد شرکت برق در این شهر مورد اعتراض است.

یکی از شهروندان چرامی در این خصوص گفت: به دلیل نوسانات برق 9 ماه پیش یکی از لوازم خانگی ما سوخت و همچنین طبق صورتجلسات صورت گرفته اما هیچ اقدامی از سوی سرویس برق به خسارت را جبران کند.

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به اینکه قطعی های مکرر برق باعث سوختن تلویزیون های آنها شده است، گفت: در این شرایط اقتصادی و گرانی توان خرید تلویزیون جدید را نداریم و هزینه تعمیر این دستگاه برقی از مرز یک میلیون و 500 تومان گذشته است. ما نمی توانیم بپردازیم.

رئیس شرکت برق شهرستان چرام در این خصوص با اشاره به اینکه مشترکینی که به دلیل نوسانات برق دچار خسارت به لوازم خانگی خود شده اند، گفت: قراردادهای سالانه با شرکت های بیمه منعقد می کنیم که در سال 1378 با بیمه منعقد شد. کوثر».

بیل مکانیکی اصل افزود: مشترکان آسیب دیده با دستورالعمل ارائه شده در سایت فرم را پر می کنند و مدارک آنها اخذ می شود و کارشناسان بیمه خسارات را رصد می کنند و پس از ارزیابی خسارت، بیمه به آنها پرداخت می کند.

وی افزود: مشترکین خشرت وید باید به صورت اینترنتی ثبت نام کرده باشند و اگر این اتفاق نیفتد خسارتی به آنها پرداخت نمی شود.

باقری اصل با اشاره به اینکه زیان سه ماهه اول 1400 مشترک پرداخت شده است، افزود: زیان سه ماهه دوم در حال بررسی است و پس از پرداخت 6 ماهه دوم پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 1401 وزارت نیرو با هیچ شرکت بیمه ای قراردادی منعقد نکرده است، خاطرنشان کرد: منتظر عقد این قرارداد هستیم اما اگر مشترکی آسیب دید به سایت مراجعه و ثبت نام کنید و به محض عقد قرارداد امضا می شود، درخواست ها امضا می شود. «به درگاه بیمه منتقل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید