نوستالژی ویژه ستاره پرسپولیس در روز جدید

نوستالژی خاص ستاره پرسپولیس

شاید بدبین ترین پرسپولیسی ها هم پیش بینی نمی کردند سرخپوشان تهرانی با 3 گل مقابل الهلال شکست بخورند، اما پرسپولیس در یک شب از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد که یکی از بدترین بازی های سال های اخیر را انجام داد. حتی بازیکنی مثل مهدی ترابی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس است در این دیدار نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد و خودش تاکید کرد که هیچ یک از بازیکنان انتظار نداشتند امشب چنین عملکردی داشته باشند.

مهدی ترابی در آخرین سخنان خود گفت:

تمام هدف ما این است که شکست مقابل الهلال را از ذهن هواداران پاک کنیم و در فصل جدید لیگ قهرمانان و لیگ برتر بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

از بازی با الهلال شروع کنیم که شب سختی برای پرسپولیس بود.

مهدی ترابی گفت:

واقعا مسابقه سختی بود. ما در خانه مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم و آنها نیز از حمایت هواداران برخوردار بودند. اگر بخواهم در مورد مشکلات و سختی های این بازی صحبت کنم، منظورم این است که عذرخواهی کرده ام و دوست ندارم دنبال بهانه باشم، چون پرسپولیس اگر نتیجه ندهد دنبال بهانه نیست. متاسفانه این بدترین پرسپولیس در سال های اخیر بود و البته این شرایط برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید نه فقط پرسپولیس. باید این باخت را فراموش کنیم و البته تمام هدفمان این است که باخت الهلال را از ذهن پرسپولیسی ها پاک کنیم و در فصل جدید لیگ قهرمانان و لیگ برتر نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

خیلی کم پیش می آید که در زمین بد بازی کنیم. چرا اون شب حالش خوب نبود؟

مهدی ترابی گفت:

بازی با الهلال بدترین روزم بود و از شرایط رسمی بازی دور بودم. او خیلی تلاش کرد تا این شرایط سخت اتفاق بیفتد، اما مهم این است که بتوانم دوباره بازیکن موثری برای تیمم باشم.

به نظر می رسد بازیکنان خارجی الهلال تفاوت های این بازی را درک کرده اند. درست است، واقعی؟

مهدی ترابی گفت:

تیم های عربستان، قطر و حتی امارات از نظر امکانات و مسائل مالی خیلی جلوتر از ما هستند. اما این شرایط برای فوتبال ما فراهم نیست و هزینه هایی که تیم های ایرانی انجام می دهند با تیم های عربی و آسیای شرقی قابل مقایسه نیست. در هنگام جذب بازیکنان خارجی با کیفیت، طبیعتا این بازیکنان می توانند تفاوت ها را تشخیص دهند و سطح فنی تیم را بالا ببرند. همچنین معتقدم تیم های ایرانی برای موفقیت و پیروزی در آسیا نیاز به جذب بازیکنان خارجی با کیفیت دارند. وقتی چنین بازیکنانی با ما بازی می کنند قطعا به ما کمک می کنند تا سطح فوتبال مان را بالا ببریم و خودمان را بیشتر نشان دهیم. برای موفقیت در بازی های بین المللی به تجهیزات خوب، هزینه های بالا و جذب بازیکنان با کیفیت خارجی نیاز داریم که امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم های ایرانی هر چه دارند در زمین می گذارند، اما برای رقابت خیلی چیزها باید تغییر کنند.

شما از زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی پیوسته کمتر بازی کرده اید. آیا واقعا از تصمیم اسکوچیچ ناراحت نیستید؟

مهدی ترابی گفت:

اسکوچیچ که نمی تواند بیش از 11 نفر را انتخاب کند و البته همه دوست دارند در تیم ملی بازی کنند. من به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می گذارم و بازی در تیم ملی دست من نیست. با این حال سعی می کنم در صورت دعوت به اردوهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و برای تیم ملی بازی کنم.

باید از بحث های اخیر درباره مهدی طارمی و اسکوچیچ مطلع باشید. نظر شما در این مورد چیست؟

مهدی ترابی گفت:

من نظر خاصی ندارم و این موضوع به من مربوط نیست. همه بازیکنان و اعضای کادر فنی برای برافراشتن پرچم ایران می جنگند و تیم ملی نیاز به آرامش دارد. فکر نمی کنم این چیزی باشد که بخواهد تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

فکر می کنی پرسپولیس امسال برای ششمین فصل متوالی قهرمان لیگ شود؟

مهدی ترابی گفت:

پیش بینی سختی است اما قطعا هدف ما رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی است و قطعا این موضوع دور از دسترس نخواهد ماند. البته حریفان سرسختی داریم و باید خیلی بیشتر از فصل گذشته کار کنیم.

بازی نساجی چطور؟

مهدی ترابی گفت:

بازی سختی در پیش داریم و شرایط لیگ برتر به گونه ای است که اصلا بازی آسانی نداریم. اگر حتی یک بازی ساده را هم بگیریم قطعا با مشکل مواجه می شویم. نساجی از فصل گذشته شرایط خوبی پیدا کرد که آقای الهامی هدایت این تیم را برعهده گرفت و در اولین دیدار فصل جدید پیروز شد. البته ما میزبان هستیم و باید 3 امتیاز را بگیریم تا از قهرمانی عقب نمانیم.

خیلی ها معتقدند لیگ برتر ایران از فقر بازیکن بالایی برخوردار است. پیشنهادت چیه

مهدی ترابی گفت:

نمی دانم در پاسخ به این سوال چه بگویم. البته حضور بازیکنان با کیفیت سطح فنی لیگ را هم بالا می برد. پیش بینی من این است که کیفیت فنی مسابقات در فصل جدید بالاتر از فصل گذشته باشد.

فکر نمی کنید وقت آن نرسیده است که مسابقات لیگ برتر با حضور هواداران برگزار شود؟

مهدی ترابی گفت:

ما واقعا منتظر این اتفاق هستیم و امیدوارم مسئولان با تدابیر ویژه ای که در نظر دارند شرایط را برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم کنند. واقعا دلتنگ حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید