نونهالان با دیدن قهرمانان کشتی به خود افتخار کردند/ مازندران آماده میزبانی مسابقات کشوری شد

ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780886

قهرمان اسبق کشتی جهان گفت: نونهالان قهرمانان کشوری را خواهند دید و این یک فرصت عالی و بی نظیر برای آنها خواهد بود که افتخار کسب کنند، همکاری کنند و فرصتی بی نظیر داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; حسن رنگرس قهرمان اسبق کشتی جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: انصافاً هر بار که به دلایلی در فدراسیون حضور پیدا می کنم تغییرات را از نظر فضایی کاملا محسوس و قابل مشاهده می بینم. با وقار. «من از کشتی ایجاد شده توسط آقای دبیر و گروه همکارانش قدردانی می کنم.

وی در خصوص اردوی نونهالان گفت: اردوی تختخوابی یک برنامه ریزی، تدارک و لذتبخش بود که قهرمانان مستعد ما در رده های اصلی توانستند در تمرینات تیم های ملی حضور پیدا کنند. جمعی از این عزیزان می آیند و این فضا را می بینند و این اتفاق خوشایند است و باید قدر آن را هم دانست. به کارکنان تیم نونهالان فرنگی به سرپرستی استادم فرهاد اسماعیل نژاد صمیمانه توصیه می کنم که طمع و خسته نباشند.

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: این تصمیم خوبی بود که فدراسیون از قهرمانان مدال آور دعوت کند تا به این اردوها بیایند تا به محل تمرین این بچه ها بیایند و مشکلات را مطرح کنند و تجربیات خود را با آنها در میان بگذارند. از سوی دیگر، این غیربازیکنان نیز قهرمانان ملی را خواهند دید و این فرصتی ویژه و منحصر به فرد برای آنها خواهد بود تا افتخار کسب کنند، همکاری کنند و فرصتی بی نظیر داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پایان گفت: امیدوارم این اردوها ادامه داشته باشد. اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز برای میزبانی از اردوهای کمپینگ رسما اعلام آمادگی کرده است. به هر حال اکثر جوایز کشتی ما یکپارچه و متمرکز در استان مازندران است و صمیمانه در خدمت دوستانم در فدراسیون کشتی هستم، همچنین آماده میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم های ملی در مازندران هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید