نکته عجیب ستاره پرسپولیس; قرارداد شهاب زاهدی چه شد؟!

نکته عجیب ستاره پرسپولیس;  قرارداد شهاب زاهدی چه شد؟!

فیفا پس از تشدید تهاجم روسیه به اوکراین که منجر به بحران انسانی شد، تصمیمات جدید خود را برای بازیکنان و مربیان لیگ های روسیه و اوکراین اعلام کرد.

طبق اعلام فیفا، کلیه قراردادهای کاری بازیکنان و مربیان خارجی با باشگاه های وابسته به فدراسیون فوتبال اوکراین تا پایان فصل فوتبال اوکراین (30 ژوئن 2022) بدون نیاز به هیچ اقدامی به طور خودکار فسخ می شود. مهمانی.

برای تسهیل در خروج بازیکنان و مربیان خارجی از روسیه، در صورتی که باشگاه های روسی قبل و یا در تاریخ 10 مارس (دو روز دیگر) با بازیکنان و مربیان خارجی به توافق نرسند، حق دارند به صورت یک طرفه قرارداد خود را امضا کنند. باشگاه ها تا پایان فصل فوتبال روسیه (30 ژوئن 2022).

تعلیق قرارداد طبق بندهای فوق به این معنی است که بازیکنان و مربیان تا 30 ژوئن 2022 “حذف” تلقی می شوند و بنابراین می توانند بدون هیچ عواقبی با باشگاه دیگری قرارداد امضا کنند.

فیفا در ادامه تاکید می کند که ثبت قرارداد این بازیکنان و مربیان با باشگاه جدید باید تا 18 فروردین (حدود یک ماه دیگر) انجام شود.

به این ترتیب قرارداد شهاب زاهدی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در تیم زوریا لوگانسک بازی می کرد، طبق قانون فیفا تا پایان فصل به حالت تعلیق درآمده و او می تواند یک ماه دیگر باشگاه جدید خود را انتخاب کند.

این در حالی است که گفته می شود پرسپولیس یکی از مشتریان مهاجم بوده است.

زاهدی که پس از جنگ روسیه و اوکراین راهی مجارستان شد، اخیراً در مصاحبه ای گفته است که با یک تیم لیگ برتری مجارستان تمرین می کند و پیشنهاداتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید