نگاهی به آینده فرهاد مجیدی در استقلال; امکان رفتن هست؟

نگاهی به آینده فرهاد مجیدی در استقلال;  امکان رفتن هست؟

تیم فوتبال استقلال تهران پس از 9 سال به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت که در تاریخ این رقابت ها سه بار دیگر این قهرمانی را تجربه کرده بود اما این قهرمانی با قهرمانی های قبلی تفاوت زیادی داشت. این بار به غیر از امیر گله نوی سرمربی دیگری در این پست قرار گرفت تا جادوی قهرمان نشدن آبی ها را بدون گلنوی بشکند. مجیدی در این فصل در حالی به قهرمانی رسید که استقلال رکوردهای زیادی را در تاریخ رقابت های لیگ جابجا کرد و در صورت ادامه این روند احتمالاً رکورددار کمترین گل زده، بیشترین برد و بیشترین امتیاز برای تیم قهرمان در 21 لیگ خواهد بود. بهترین ها در اختیار استقلال قرار می گیرد تا گام های مجیدی برای فصل جدید رقابت ها به عنوان سرمربی استقلال قوی تر از همیشه باشد، هرچند با حضور ایرلو به عنوان مدیرعامل در استقلال و از ابتدا قرارداد فرهاد مجیدی حداقل برای دو سال دیگر تمدید شد. این مربی جایگاه خود را حفظ کرد.

با این اوصاف، چند روزی است که برخی رسانه ها خبر جدایی فرهاد مجیدی را منتشر کرده اند و برخی حتی پا را فراتر گذاشته و از پیشنهادات خارجی به ویژه پیشنهاد باشگاه الوصل امارات به سرمربی فعلی استقلالی ها خبر می دهند. . یکی دو روز پیش مدیر رسانه ای استقلال پیشنهاد الوصل به مجیدی را رد کرد اما پیشنهاد برخی از باشگاه های خانگی به دست سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر رسید و شنیده ها حاکی از آن است که حالا با وجود گذشت دو سال، توپ در تصمیم گیری است. قرارداد. ، روی باشگاه روی زمین افتاد.

مجیدی نشان داد در همکاری اش با استقلال مسائل مالی کمترین اهمیت را دارد و بیشتر به مسائلی مانند بستن تیم قدرتمند، داشتن امکانات تمرینی و آماده سازی مناسب و حرفه ای برای تیم و همکاری با یک مدیر قدرتمند برای همکاری با استقلال فکر می کند. شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی در پایان لیگ برتر و قبل از اعلام رسمی تمرینات با آجرلو دیدار خواهد کرد تا دو طرف مذاکرات نهایی را برای همکاری مشترک دو تیم برای فصل آینده داشته باشند. در این جلسه تکلیف ادامه همکاری مجیدی با استقلال برای فصل یا فصول آینده به طور کامل مشخص می شود. اما برخی گمانه زنی ها حاکی از رضایت طرفین از این همکاری است و مجیدی برنامه های بلندمدتی را برای تقویت و موفقیت بیشتر آماده کرده است.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید