نگاه متعالی استاندار یزد برای اجرای محصول اتاق های فکر دلگرم کننده است.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811423

سردار پورشمسی گفت: نگاه عالی استاندار یزد به ورود عملیاتی اتاق های فکر به دستگاه های تصمیم گیری قطعا دلگرم کننده است و تلاش اعضای این شوراها بیشتر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در اجلاسیه بسیج استان یزد با بیان اینکه امیدواریم فعالیت های اتاق فکر زمینه ساز ظهور مجدد حضرت ولیعصر(عج) باشد، اظهار داشت: امیدواریم فعالیت های این اتاق فکر زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشد. : مهم ترین دین خدا بود، یوم الله غدیر دین کامل بود و روز خدا عاشورا نجات دهنده اسلام از مرگ حتمی بود و انقلاب اسلامی امروز بر اساس همه این ایام الله برای تحقق روز است. از ظهور خدا انتظار داریم.

سردار پورشمسی افزود: نوع نگاه متعالی استاندار یزد به ورود عملیاتی اندیشکده ها به دستگاه های تصمیم گیری قطعا دلگرم کننده است و تلاش اعضای این شوراها بیشتر می شود زیرا با علم به اینکه محصول اتاق فکر عملیاتی عملیاتی می شود اجرایی موارد را دنبال کنید.

وی ادامه داد: راهکارهای مطرح شده از سوی فرمانده سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین که باید چراغ راه هیئت هایی باشد که تامل برانگیز باشد در جلسات مختلف مطرح شد و در آینده ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: با توجه به مسئولان دلسوز و ولایت مدار استان، قطعا محصول هیئت های فکری در تحقق اهداف انقلاب، نظام و کشور مثمر ثمر خواهد بود. “

وی با تقدیر از زحمات همه شرکت کنندگان در مجمع بسیج استان یزد گفت: همکاری مسئولان استانی به ویژه نماینده ولی فقیه در استان همواره در فعالیت های مختلف سپاه و بسیج دلگرم کننده بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید