نگاه ملی به فولاد سیرجان داریم

ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789506

تمرین تیم والیبال فولاد سیرجان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان 2021 مردان از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم در شهر بتیم برزیل برگزار می شود.

تیم فولاد سیرجان ایران در حالی به عنوان قهرمان قاره آسیا در این رقابت ها شرکت می کند که این تیم از ساعت 15:30 امروز (شنبه) آخرین تمرین خود را در سالن فدراسیون والیبال آغاز کرد.

در ابتدای این تمرین دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال حضور داشتند و رئیس فدراسیون برای چند نفر سخنرانی کرد. دقیقه با کادر فنی و بازیکنان.

تمرین تیم ملی استیلی سیرجان تا ساعت 17:30 ادامه دارد و پس از آن ستون این تیم برای سفر به برزیل راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.

فولاد سیرجان در گروه B مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان با سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) همگروه است.

محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد سیرجان ایران برای حضور در جام جهانی باشگاه های مردان افزود: نظر فدراسیون و باشگاه فولاد سیرجان اعزام تیمی قدرتمند به جام جهانی بود. . .

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه تیم فولاد سیرجان به عنوان نماینده قاره آسیا به برزیل می رود، تاکید کرد: تیم های قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان حضور دارند و فدراسیون انتظار حضور شایسته نماینده آسیا در این رقابت ها را دارد. “

وی افزود: از فولاد سیرجان در بین بهترین های دنیا انتظار بازی های خوبی داریم و اصلا به نتیجه فکر نمی کنیم.

دکتر داورزنی با یادآوری اینکه تیم فولاد سیرجان پشت خط بانوان با مشکل مواجه بود، گفت: تلاش کرده ایم این مشکل را برطرف کنیم و فدراسیون هم کارهای لازم را برای اعزام سعید رنجبر به همراه این تیم انجام داده است اما ممکن است چنین تلاشی صورت نگیرد. موفق شود و در عوض یک بازیکن جوان اما آینده دار بفرستد و ضعف کمی در این پست وجود دارد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین به مردم والیبال دوست سیرجان اشاره کرد و گفت: از مردم سیرجان برای حمایت از تیم فولاد تشکر می کنم. مردم این شهر پس از مسابقات قهرمانی فولاد سیرجان در آسیا نیز از کوچه و خیابان لذت بردند و این نشان می دهد که والیبال برای مردم این شهر و به طور کلی برای مردم ایران اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: نگاه فدراسیون و وزارت ورزش به تیم فولاد سیرجان نیز ملی است و از این تیم به عنوان نماینده ایران و آسیا در والیبال در مسابقات جهانی حمایت کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید